M&T 10 Anmeld indhold Skrevet December 13, 2010 Hvor køber I jeres træ pellets denne vinter? Vi fik pelletsfyr i år og købte hos lantmannen, men får brug for flere pellets denne vinter. Jeg synes at de var en kende dyre. Vi fik 4 paller leveret for omkring 11.000 sek. Det er vel ok kvalitet, selvom jeg ikke har et sammenligningsgrundlag at vurdere det ud fra. Findes de bedre/billigere andre steder? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
krr74 10 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2010 De billigeste pellets finder du hos ByggMax eller Bauhaus. Der ligger de på ca 39SEK pr. 16 kg 8mm sæk. Jeg mener at Bauhaus giver yderligere rabat ved køb af en hel palle. Ellers er Stora Enso et godt tip, hvis de leverer der hvor I bor (men det kan du nemt checke via deres hjemmeside). Og hvis du ikke allerede kender den, så er pellets.info et fortrinligt sted at holde sig opdateret om bl.a. priser. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
M&T 10 Anmeld indhold Besvaret January 6, 2011 Kanon tip. takker Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites