Jump to content
Ollie

DR NU adgang lukket

Recommended Posts

Så har dr.dk netop lukket for adgang til indhold på deres DR NU medie afspiller. :sad: Havde ellers lige fået forventninger om at det ville fortsætte, men det var åbenbart kun for sjov (eller måske en forglemmelse) i en opstarts periode. :confused: Eller er det kun hos mig? :confused: Hvor/dan skaffer man et falskt dansk ip nr uden hastighedsbegrænsninger? :sick: Thx. Ollie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hva hjælper det? Kan da også høre radio, men ikke se tv! Du har ikke rettigheder til at se dette da du befinder dig i udlandet.
Bruger du en dansk proxy, så ser DR en dansk ip-adresse, når du forbinder igennem denne. Udfordringen er dog at finde en med nok hastighed.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Du Thomas....Så får du en dansk IP adresse og kan afspille de ting der nu kræver det. De er bare svære at finde dem der er hurtige nok. Alternativt kan du jo bare hugge din arbejdspc på en VPN og koble dig op til dit danske firma og se det der.

Hva hjælper det? Kan da også høre radio, men ikke se tv! Du har ikke rettigheder til at se dette da du befinder dig i udlandet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Alternativt kan du jo bare hugge din arbejdspc på en VPN og koble dig op til dit danske firma og se det der.
Kommer nu også an på hvordan firmaets VPN er sat op. Så "VPN til dit firma" er ikke en garanti for en dansk ip - medmindre du vil kigge på eks. en RDP der afspiller sagerne lokalt *g*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja ok

Jeg bruger VPN via OverPlay når der er brug for det. De har opkoblingspunkter i en masse lande inkl. Danmark - og jeg har endnu været OK tilfreds med hastigheden. Det koster USD 9.95 per måned. http://www.overplay.net/r.php?i=4284630009
Kan se at de har én vpn server i DK, kører DR NU streaming uden hakkeri? Har de en gratis test periode, eller er der betaling ved kasse 1 inden man går i gang?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det fungerer uden hakkeri - jeg kører det typisk fra min MacBook Pro 17" over wifi til min 24 mbit Telia ADSL forbindelse. Jeg har lige prøvet BredBandskollen mens jeg var koblet op til den danske server og får 7.2 mbit/s ned og 1.8 mbit/s op. Uden VPN forbindelsen 13.6 / 2.1. Jeg tror ikke de har en gratis prøveperiode - men man binder sig så kun for 1 måned ad gangen så risikoen er ikke så stor. Jeg har haft det i noget tid og er godt tilfreds, både ved streaming af TV fra Danmark men bruger det også til amerikanske TV shows (hulu.com) uden bøvl...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak

Ja det fungerer uden hakkeri - jeg kører det typisk fra min MacBook Pro 17" over wifi til min 24 mbit Telia ADSL forbindelse. Jeg har lige prøvet BredBandskollen mens jeg var koblet op til den danske server og får 7.2 mbit/s ned og 1.8 mbit/s op. Uden VPN forbindelsen 13.6 / 2.1. Jeg tror ikke de har en gratis prøveperiode - men man binder sig så kun for 1 måned ad gangen så risikoen er ikke så stor. Jeg har haft det i noget tid og er godt tilfreds' date=' både ved streaming af TV fra Danmark men bruger det også til amerikanske TV shows (hulu.com) uden bøvl...[/quote'] Mange tak for detaljeret info! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Og for at det ikke skal være løgn' date=' så har DR netop åbnet for indhold på DR NU igen. Måske er de i Julehumør? Der er ihvertfald ikke åben for streaming af live programmer, men det var der heller ikke tidligere.[/quote'] Ja, nogle af udsendelserne kan man se, men langt fra alle. Flere af dem giver stadig: "vi ville gerne..."

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites