Jump to content
Losottos

Mommies Club - BunkefloStrand området, Termin Foråret

Recommended Posts

Halløjsa Er der nogen som har lyst til at lave en lille uformel "Mommies Club". Jeg søger ikke en strikkeklub hvor alt går ud på at drikke the og tale om lortebleer, men nogle som også skal gå og hygge hen over foråret og sommeren med deres lille ny og som er med på, at trække hinanden med til lidt babysvømning, gymnastik, friske gåture osv... Jeg selv er 31, arbejder indenfor salg og markedsføring. Min mand og jeg er lige flyttet i hus i Bunkeflostrand og venter vores første lille trold til foråret (1.3) Ja, faktisk så venter vi også på en lille hundehvalp (labrodor) ultimo marts så der bliver knald på:-) Gi lyd hvis du er interesseret. Jeg er sikkert på at vores mænd kunne lave en lignende klub, måske bare med lidt andet indhold:-) /Betina

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej alle Vil bare lige gøre opmærksom på denne facebook side som i er meget velkomne i. Det er også meget vigtigt for mig at hverdagene ikke kommer til at ligne hinanden for meget- ved at gå derhjemme. Jeg vil meget gerne ud og være aktiv. Den hedder: Malmö mødre med termin i vinterhalvåret 2011. Jeg har termin d. 1. januar så det er lige om lidt ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa, Jeg er frisk på at være med, selvom min lille dreng ankom allerede den 13. december. Jeg bor i Bunkeflostrand og har en dreng i forvejen på snart 3 år, så der er nok at se til. Men lidt hygge, motion eller andet skal der være tid til;o) Hilsner Tine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Jeg vil da rigtig gerne være med til at mødes om noget hygge og "hvad vi ellers kunne finde på - baby-arangementer". Jeg bor i Bunkeflostrand, Annestad, sammen med min mand og vi har en dreng på 2 år i forvejen. Vi har boet her i fire år. Jeg har termin med nummer to den 31.3. Det kunne være dejligt at have nogen at mødes med, når baby-hverdagen melder sig. Er også med på at mødes inden. Prøver lige at melde mig på facebookgruppen også. Kh. Nanna

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites