Nenad 10 Anmeld indhold Skrevet December 9, 2010 Hejsa Jeg har set et værktøjssæt i pink eller rød men kan ikke huske hvor. Har lige være biltema, jula, bauhaous ohg ikea hjemmesiderne igennem men kan ikke finde sættet igen. Nogen der ved om hvor de har sådan et sæt? På forhånd tak Nenad Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret December 9, 2010 Hejsa Jeg har set et værktøjssæt i pink eller rød men kan ikke huske hvor. Har lige være biltema, jula, bauhaous ohg ikea hjemmesiderne igennem men kan ikke finde sættet igen. Nogen der ved om hvor de har sådan et sæt? På forhånd tak Nenad ikea har................................ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Damm/Marker 10 Anmeld indhold Besvaret December 20, 2010 Mener jeg så det i Claes Olsson... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
andersen 0 Anmeld indhold Besvaret December 20, 2010 Hvis ikke du kan finde det som værktøjssæt, så er her et pink bilpleje-sæt :) http://www.biludstyr-shop.dk/default.aspx?load=main&data=productinfo&key=59%20P560 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
andersen 0 Anmeld indhold Besvaret December 20, 2010 Ellers giver en hurtig google-søgning dette resultat - måske det er det du søger? http://engrospriser.dk/vk/dk/vaerktoej/vaerktoejssaet/diverse-17/vaerktoejskuffert-18-dele-pink/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
tReaX 10 Anmeld indhold Besvaret December 20, 2010 Jeg har lige set det i Bilka, hvis du stadig søger det. Tror endda det er i deres reklame. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 20, 2010 :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret December 21, 2010 HAHA GIO!!! :p Harald Nyborg har i lilla... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nenad 10 Anmeld indhold Besvaret January 21, 2011 Takker for alle svar og GIO tak for dagens smil;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 21, 2011 Takker for alle svar og GIO tak for dagens smil;)Det var så lidt :o Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites