Emmi 10 Anmeld indhold Skrevet December 9, 2010 Jeg har fundet en bil på blocket som jeg gerne vil have, men da jeg ikke har bilens fulde beløb ringede jeg rundt til et par finans firmaer. men fik afvide at det ikke var muligt da det var en import bil. kan det virkelige passe af finans firmaer ikke vil finanser import biler. skal lige siges at bilen er på svenske plader. selv mymoney som skulle være en af de bedste og billigste. ville ikke. kender i til andre. med self lave renter :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret December 9, 2010 Har du prøvet i din bank? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Emmi 10 Anmeld indhold Besvaret December 9, 2010 yes det var det første jeg gjorde. men de ville have en rente på 5,45, fordi det var privat person. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret December 9, 2010 Tja... Det er ikke sikkert du kommer så meget lavere - hvor stor en del af prisen betaler du kontant? Jeg har billån hos GE på min bil - det er en importbil og meget en ganske fin (læs: lav) rente... Det er dog etableret via en forhandler... Jeg betalte cirka 50% af bilens pris kontant da jeg købte den... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Emmi 10 Anmeld indhold Besvaret December 9, 2010 jeg har 25% af beløbet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret December 9, 2010 Hvis du skal købe bil af privat får du dårligt en bedre rente... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Emmi 10 Anmeld indhold Besvaret December 9, 2010 i know.. jeg havde håbede på at få en lav rente som feks mymoney (eller var i nærheden af dem), og de ligeglade om det er privat eller forhandler Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret December 9, 2010 Det er meget meget sjældent du kan få et billån til et privatkøb. Det burde hedde bilforhandlerlån så man ikke er i tvivl. Hvis du kan få en bilforhandler til at købe bilen igennem ham, så kan du få et billån til lavere rente.... udregnet bliver avancen nok det samme og så kan det muligvis godt etale sig bare at købe privat til højere rente som du jo kan trække fra ligningsmæssigt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret December 9, 2010 yes det var det første jeg gjorde. men de ville have en rente på 5,45, fordi det var privat person Har du lidt friværdi i din ejerbolig, "halveres" renteniveauet dog nemt :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Liam´s 10 Anmeld indhold Besvaret December 17, 2010 Nordea giver et alm forbugs lån til 4,5 % Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites