PJKB 10 Anmeld indhold Skrevet December 4, 2010 Jeg har 19" fälge med 285/45 bag og 255/50 foran. Nu vil jeg have vinterdäk på fälgene. Skal det nödvendigvis väre som ov. Eller kan man godt have f.eks 255 for og bag? Det er org. BMW X6 fälge. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret December 4, 2010 Ikke noget problem overhovedet. Dog skal du kende bredden på selve fælgen for og bag, for at finde det mest optimale dæk. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret December 4, 2010 Jeg har et par 285/25-20 vinterdæk liggende - var det noget?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret December 4, 2010 Jeg har et par 285/25-20 vinterdæk liggende - var det noget?? Lav rullemodstand Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
PJKB 10 Anmeld indhold Besvaret December 4, 2010 Nogle der kan anbefale et godt däksted. Syntes sgu det går lidt for stärkt hos Citydäk og Helabilen hvor jeg hidtil har köbt!!.........Det er en speciel bil med specielle krav og derfor gider jeg ikke have kastet et tilfäldigt kampagnedäk i hoved!! I dag sidder der sommerdäck på BMW org. LM Fälg stjärneker 258 19" Frem: Conti 285/45/R19 contact SSR UHP Bak: Conti 255/50/R19 Yderligere däckinfo: Outside extra load radial Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret December 4, 2010 Mener du seriøst at der sidder smallere dæk bagerst på bilen??? Nogle der kan anbefale et godt däksted. Syntes sgu det går lidt for stärkt hos Citydäk og Helabilen hvor jeg hidtil har köbt!!.........Det er en speciel bil med specielle krav og derfor gider jeg ikke have kastet et tilfäldigt kampagnedäk i hoved!! I dag sidder der sommerdäck på BMW org. LM Fälg stjärneker 258 19" Frem: Conti 285/45/R19 contact SSR UHP Bak: Conti 255/50/R19 Yderligere däckinfo: Outside extra load radial Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret December 4, 2010 Nogle der kan anbefale et godt däksted. Syntes sgu det går lidt for stärkt hos Citydäk og Helabilen hvor jeg hidtil har köbt!!.........Det er en speciel bil med specielle krav og derfor gider jeg ikke have kastet et tilfäldigt kampagnedäk i hoved!! I dag sidder der sommerdäck på BMW org. LM Fälg stjärneker 258 19" Frem: Conti 285/45/R19 contact SSR UHP Bak: Conti 255/50/R19 Yderligere däckinfo: Outside extra load radial Jeg har fået sat dæk på 3 biler hos Ångadal biler og har hvergang syntes det var en god oplevelse. Og prisen er jo næsten umulig at slå :-) Men så skal du bestille dæk på dækonline.se og få dem leveret til ham, så siger han til, når de er kommet Jeg vil dog nok nødigt køre til værkstedet på sommerdæk idag :-D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
PJKB 10 Anmeld indhold Besvaret December 4, 2010 Haha.................Nej omvendt!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
PJKB 10 Anmeld indhold Besvaret December 4, 2010 Nogle der kender til disse: Vredestein Wintrac Dog skal jeg give ca 15.000sek for disse på ov. fälge......men däackonline siger at alt närmest er udsolgt i Europa Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret December 4, 2010 Kender du bredden på dine fælge?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
PJKB 10 Anmeld indhold Besvaret December 4, 2010 Nej kender ikke bredden men hvis man köber 285/45/R19 og 255/50/R19 kan det vel ikke gå helt galt!? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites