Don A 10 Anmeld indhold Skrevet December 1, 2010 Jeg er kommet til at indkøbe en iPad, og i den forbindelse søger jeg et mobilt bredbånd til den som er godt at bruge i unlandet. Og rigtig gernu i tyskland uden at man skal binde sig i 6 måndre. findes der noget som man bare betaler for 1 månde og så slut.. herhjemme bliver det 3. men skal til tyskland her i december Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
TDC 10 Anmeld indhold Besvaret December 1, 2010 Tag et kig her http://paygsimwithdata.wikia.com/wiki/Pay_as_you_go_sim_with_data_Wiki Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
krausing 10 Anmeld indhold Besvaret December 2, 2010 Godt link TDC har lagt. Tror heller ikke du finder meget hjælp på almindelige guides om mobilt bredbånd. 3 dækker jo også i Sverige, men jeg ved tror ikke der er nogen danske firmaer som tilbyder denne fordel til dig i Tyskland. Hvad med at bestille mobilt bredbånd i Tyskland :)? Er det ikke også billigere? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites