bananas 14 Anmeld indhold Skrevet December 1, 2010 En Schweizer i Dr. Doom kategorien: http://epn.dk/okonomi2/global/article2251575.ece Er citeret for følgende: "Hvis man bruger penge på benzin, går de til araberne. Hvis man køber en computer, går de til Indien. Køber man grøntsager, går de til Mexico, Honduras og Guatemala. Hvis man køber en bil, går de til Tyskland. Køber man noget ubrugeligt bras, går de til Taiwan. Intet af det hjælper den amerikanske økonomi. Den eneste måde, man kan beholde pengene i USA, er ved at bruge dem på prostituerede og øl, for det er de eneste produkter, der stadig produceres i USA. Jeg har taget min part." Et økonomisk verdenssyn, som er stik imod det nuværende svenske økonomiske syn, der vel nærmest kan karakteriseres som om man tror på at det atter er "sol og sommer". Kombineret med selverkendelse af druk og køb as seksuelle ydelser !! Det er nok lidt for hård kost for den politisk korrekte svenske presse. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dk-se-borger 10 Anmeld indhold Besvaret December 1, 2010 HEHE, dette citat er hylende morsomt! Marc Faber er en mand der taler lige ud a posen, det kan jeg godt lide. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret December 2, 2010 Det var sku et citat der vil frem i verden... Men spot on Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites