Jump to content
Menace

Beef jerky (og andre varianet)

Recommended Posts

Heps Har siddet og søgt lidt på Beef jerky og ville egentligt gerne have jeres "indspark" med Jeg synes denne side er god og billig, men kan det fåes billigere i sverige? http://www.jerky-house.com Det er igennemsnit 60 sek for beef jerky og 52 sek for biltong pr. 100 gram (afrikansk måde at tørre kød på) Jeg overvejer stærkt at købe deres maxi prøvepakke af begge produktkategorier (er ved at være træt af proteinpulver og deslige og har brug for et alternativ) Muligvis en dansk/EU side der er billigere?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Fik min prøvekasse i går. Købte en af hver af Indiana Jerky - og en af hver af Biltong. Her er børnene og mine domme indtil videre: Indiana - beef - hot&sweet Som lover - hot&sweet. Rigtig fin. Ikke helt så tørre. 8/10 Indiana - Turkey Saftige og krydrede. Børn kunne rigtig godt lide dem. Lidt kedelige i min mening 6/10 Indiana - beef - peppered Lidt tørre - god peber smag. 7/10 Opdaterer med vores subjektive bedømmelser når vi får guffet os igennem flere pakker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Biltong - kudu Sødlig speciel smag i kødet. Ikke så tør. Ikke stærk. Lidt som alm kødpålæg 5-6/10? ----- Den eneste der lige er åbnet p.t., så svært at give et klart svar. Men som skrevet, så er det lidt som krydret kødpålæg. Jeg er personlig mere til tørt, krydret, stærk kødklumper hvor man får ondt i gummerne af at spise det - sådan er Biltong Kudu ikke. Prøver en af de andre biltong poser senere i dag

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har bestilt maxi prøvepakkerne af begge typer, så vil også komme med reviews om 1 uges tid :-) Jerky Tasting Pack Maxi contains: 1 x Jack Link's Beef Jerky Original 75g - når det kommer til beef jerky er har jack links den meget skuffende tendens at der er ALT for lidt i pakken, det er lige i min smag og dejligt tyggevenligt - 10/10 1 x Jack Link's Beef Jerky Sweet&Hot 75g 1 x Jack Link's Steak Bites Original 75g - MUMS, lige min smag... det er ikke tynde skiver i denne pose, men "steak bites" lidt alla en nugget lavet af bøf der er grillet langsomt over en grill, godt med bbq på, lidt blød i den men rigtig rigtig god - 10/10 1 x Jack Link's Steak Bites Teriyaki 75g - igen... lækkert, "juicyet" og godt, jeg er dog ikke så meget til teriyaki som til bbq så denne får en 9/10 - 9/10 1 x Conower Beef Jerky Classic 90g - smager lidt af en bøf der har fået +1 time på en pande... ikke branket, men der skal tygges godt før man kommer igennem - 3/10 1 x Conower Beef Jerky Ramson Pepper 90g - faktisk lidt underligt da det var meget tørt, lidt som bacon som knaser - 3/10 1 x Conower Turkey Jerky Sweet&Sour 90g 1 x Conower Turkey Jerky Chili-Peppers 90g - igen knasende, men chilien gjorde det godt - 4/10 1 x Conower Turkey Jerky Horseradish 90g 1 x Indiana Beef Jerky Original 100g - En rigtigt god variant beef jerky - 8/10 1 x Indiana Pork Jerky Original 100g - godt, men salt! 1 x Indiana Turkey Jerky Original 100g - nam nam, rigtig godt og lækkert - 9/10 1 x Indiana Chicken Jerky Original 100g - Virkelig god, det er sådan jeg synes jerky skal være,smager næsten helt saftigt - 9/10 1 x Wild West Beef Jerky Original 85g 1 x Wild West Beef Jerky Sweet&Spicy 85g - Smager lidt sødt og kryderet (som navnet hentyder), lidt gummiagtigt at få i munden, men bliver bedre jo mere gennemtygget det bliver hvor smager trænger igennem, den er lidt svær at bedømme, da den starter på 2/10, men slutter på 6/10 1 x Wild West Beef Jerky Hot&Spicy 85g - indtil videre den bedste variant, tor sku de lidt stærkere krydderier gør det godt for kødet - 7/10 1 x Wild West Beef Jerky Peppered 85g - igen, denne skal tygges på lidt mere, nogen kan lide det, jeg er mere til at jeg føler der ikke er for mange sener osv., god peber-smag - 6/10 1 x Wild West Beef Jerky Teriyaki 85g Biltong Tasting Pack Maxi contains: 1 x Cruga Beef Biltong Original 80g - lidt kedlig... lidt alle et styk kødpålæg der har ligget for længe og er lidt udtørret, jeg tror heller ikke kvaliteten er specielt god, for de tynde stykker, burde være meget mere tyggevenlige - 2/10 1 x Cruga Beef Biltong Chili 80g 1 x Cruga Beef Biltong Peppered 80g 1 x Cruga Ostrich Biltong Original 80g 1 x Cruga Kudu Biltong Original 80g 1 x Cruga Springbok Biltong Original 80g

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Faktisk meget enig, indtil videre, omkring biltong... jeg har dog kun nået 1 pakke indtil videre Jeg er klart mest for jack links, det er suverænt, dejligt bbq-agtigt og tyggevenligt.... synes nogen af de andre pakker skal "blødes" op eneste problem jeg har med jack links er at der er for lidt i pakken, da jeg æder en pakke på 1 gang fordi jeg ikke kan stoppe.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites