jmdk 10 Anmeld indhold Skrevet November 28, 2010 Hej! Vores søn startede på dagis i maj måned. Nu nærmer vi os Jul og har hørt om nogle forældre på en anden dagis som giver pædagogerne julegaver (lidt chokolade eller lignende) den sidste dag inden Jul. Vi har været meget tilfredse med pædagogerne og synes det er fint med en lille ting, men vi vil jo ikke "falde udenfor" ved at komme med gaver til dem, hvis de andre forældre ikke gør det:-) Har I andre nogle erfaringer med hvad man gør omkring Jul? Mvh Jesper Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dk-se-borger 10 Anmeld indhold Besvaret November 28, 2010 Vil ja da også gerne vide, har nu aldrig hørt om det? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret November 28, 2010 Hos os samler en af forældrene ind (50 kr./barn), og så køber de et eller andet pænt til fordeling. Det fungerer fint (på 4. år) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Andreas24 10 Anmeld indhold Besvaret November 30, 2010 Har også hørt om det. Jo, det har vi også hørt. Vi har nogle venner som fortalte os det er normalt herovre, afleverede selv lidt chokolade i dagis sidste år og det blev de rigtig glade for. Har ikke indtryk af det var alle der gjorde det, men der var da en del tror jeg. Gør det ihvertfald selv igen i år :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael Rasmussen 10 Anmeld indhold Besvaret December 1, 2010 Her i Helsingborg giver vi også lidt til de lærerer som har med vores søn at gøre. Det samme gjorde vi i Eslöv Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret December 1, 2010 jo jo, det gør vi skam også her i svedala, og vi gør det med glæde, fordi pædagogerne har gjort en stor indsats for at få børnene til at fungere. det manglede da bare : ) God Jul til alle Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret December 2, 2010 Hos os samler en af forældrene ind (50 kr./barn)' date=' og så køber de et eller andet pænt til fordeling. Det fungerer fint (på 4. år)[/quote'] Sådan gør man også i vores dagis. Har netop afleveret 30 spen til Hermans mor, så frøkenerne kan få en julegave. Elsker i øvrigt, at pædagoger i vs herovre hedder 'en frøken' :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret December 2, 2010 Elsker i øvrigt' date=' at pædagoger i vs herovre hedder 'en frøken' :D[/quote']Haha, jeg synes det er forfärdeligt! :) Diskuterede det for ikke så länge siden med en kollega (vi er stort set uenige om alt:)), han var enig med mig at det var underligt at de blev kaldt "dagisfröken" -jeg fandt så ud af at han synes det var forkert med ordet "dagis" og det slet ikke var "fröken" han studsede over, sådan kan man väre så forskellig :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret December 2, 2010 Haha, jeg synes det er forfärdeligt! :) Diskuterede det for ikke så länge siden med en kollega (vi er stort set uenige om alt:)), han var enig med mig at det var underligt at de blev kaldt "dagisfröken" -jeg fandt så ud af at han synes det var forkert med ordet "dagis" og det slet ikke var "fröken" han studsede over, sådan kan man väre så forskellig :) Ja mine unger gik jo i fransktalende børnehave før de startede i svensk dagis, så de første par dage fandt de det helt naturligt at kalde deres frökener for "Madame", det studsede pædagogerne tilgengæld en del over :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites