Pede 10 Anmeld indhold Skrevet November 23, 2010 Historie med trainsurfer mellem Malmö-København fra sidste år er nu kommet i retten: http://ekstrabladet.dk/112/article1456992.ece Synes selv togene på det seneste har kørt nærmest eksemplarisk - både morgen og aften. Takkede Trafikministeren forleden for at ha fået banket tingene på plads. Nøøj, han så helt forvirret ud over at få ros. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2010 Jeg kan egentlig godt forstå, at manden i frustration springer på et godstog, men ingen ønsker vel "indiske tilstande" på togtraffikken over Øresund, uanset hvor store forsinkelser, vi ellers må trækkes med. Og det kan godt være, at DSB First generelt er blevet lidt bedre til at køre, men jeg har nu noteret mindst 15 større forsinkelser alene denne måned, og heller ikke i dag gled trafikken efter køreplanen ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2010 Har du selv været ramt af 15 større forsinkelser denne måned? - i så fald har jeg været sygt heldig kan jeg høre. Oplevede et aflyst og derefter et overfyldt tog den 1. nov så nogle endte med at skippe 2 afgange - ellers har jeg ikke været udsat for noget over 3 min denne måned. Derfor jeg virkelig føler togene den seneste tid virkelig har præsteret som de skal. At så hveranden dør i togene ikke virker så man af og til ligefrem skal lede efter en mulighed for at komme ombord er en an sag :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites