Jump to content
samson

FREMLYSNING! Dk registreret pitbull...

Recommended Posts

Min kones kollega, har i morges på vej til job, fundet denne pitbull(?) strejfende omkring på kørebanen ved Oxie/Kristineberg ca kl 07. 1101806763_Hk2Cx-L.jpg Den befinder sig på deres kontor ved Jägersro nu, og har det fint... kontakt 040-31 74 62 hvis i kan hjælpe med at finde ejeren, så den kan komme hjem... 1101806697_5bzLG-L.jpg1101806740_DM6pf-L.jpg /Samson

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Politiet i Malmö, Malmö Djursjukhus og Dansk hunderegister er informeret om at hunden er fundet. Chippen er blevet scannet på dyresjukhuset og Dansk hunderrgister har eftersögt ejeren ud fra nummeret. Men desvärre havde de kun gamle oplysninger så de kom ingen vejne.:confused: Alt sammen meget tidligt i morges!!!!! Så i nat sover den hos min kollega.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Den står næppe som Pitbull hvis den er regisreret i DK, nok nærmere Amstaff, eller måske blandning. Den ser ikke særlig gammel ud, så nok nogen i DK der ikke vil have den mere, også grundet ny lov ikke kan overdrage den til andre i DK. Men godt nok en underlig løsning bare at dumpe den i Sverige, nogen mennesker skulle slet ikke have dyr. Men enig den ser godt nok sød ud, om end lidt trykket ved situation, men det er til at forstå. Til info har jeg lagt dette på hundegalleri.dk, så kommer det da rundt til nogle flere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites