samson 10 Anmeld indhold Skrevet November 23, 2010 Min kones kollega, har i morges på vej til job, fundet denne pitbull(?) strejfende omkring på kørebanen ved Oxie/Kristineberg ca kl 07. Den befinder sig på deres kontor ved Jägersro nu, og har det fint... kontakt 040-31 74 62 hvis i kan hjælpe med at finde ejeren, så den kan komme hjem... /Samson Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Storken 10 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2010 Hvis I ikke får nogle henvendelser, så har politiet et samarbejde med en gård lige uden for Oxie, som hedder Hjortshög, hvor de tager sig af herreløse dyr og lign. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2010 Ej hvor er den kær.. Der er da sikkert nogen der bare har dumpet den, siden den er DK reg... Jeg håber i finder en god løsning for hunden.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2010 kør til en dyrlæge. de kan se om den er chippet formoder jeg. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Cupkake 10 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2010 Politiet i Malmö, Malmö Djursjukhus og Dansk hunderegister er informeret om at hunden er fundet. Chippen er blevet scannet på dyresjukhuset og Dansk hunderrgister har eftersögt ejeren ud fra nummeret. Men desvärre havde de kun gamle oplysninger så de kom ingen vejne. Alt sammen meget tidligt i morges!!!!! Så i nat sover den hos min kollega. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2010 Den står næppe som Pitbull hvis den er regisreret i DK, nok nærmere Amstaff, eller måske blandning. Den ser ikke særlig gammel ud, så nok nogen i DK der ikke vil have den mere, også grundet ny lov ikke kan overdrage den til andre i DK. Men godt nok en underlig løsning bare at dumpe den i Sverige, nogen mennesker skulle slet ikke have dyr. Men enig den ser godt nok sød ud, om end lidt trykket ved situation, men det er til at forstå. Til info har jeg lagt dette på hundegalleri.dk, så kommer det da rundt til nogle flere. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Cupkake 10 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2010 Så er hunden hjemme hos sine ejere. Den blev hentet sent igår aftes. Hvordan den kunne löbe hjemmefra, med koppel, uden de opdagede det vides ikke. @Lynge - Tak for hjälpen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2010 Det var da godt høre;-) Hvordan fandt i ejeren? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Cupkake 10 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2010 De havde vist kontaktet politiet og derigennem fået nummeret til min kollega. Happy ending :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2010 Ok skide godt;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites