rasmusrene 10 Anmeld indhold Skrevet November 22, 2010 Sidder og kigger efter en brugt maskine til fruen og er faldet over den her http://www.blocket.se/malmo/Renault_Megane_II_1_6_16V_Touring_Sport_pkt_30833673.htm?ca=23_11&w=1 passer i behov og pris men syntes den ser mærkelig ud når jeg checker nr plade? Nogen kommentarer også om det er en skodspand eller ej.. Takker Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 22, 2010 men syntes den ser mærkelig ud når jeg checker nr plade? Nogen kommentarer også om det er en skodspand eller ej.. TakkerHvori det mærkelige? Udover den åbenbart ikke har været i trafik i Sverige endnu. Men det er vel bare fordi den er blevet importeret for nylig, og ikke har været påställd endnu(?). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
rasmusrene 10 Anmeld indhold Besvaret November 22, 2010 Hvori det mærkelige? Udover den åbenbart ikke har været i trafik i Sverige endnu. Men det er vel bare fordi den er blevet importeret for nylig' date=' og ikke har været påställd endnu(?).[/quote'] Det var det jeg ikke helt forstod, har nok kun kigget på Svensk solgte indtil nu, må høre sælger, syntes det er lidt underligt at sætte nye dæk på den og så ikke køre i den. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim H 10 Anmeld indhold Besvaret November 22, 2010 Man kan jo når som helst købe en ny nummerplade - den koster 80 SEK Selv har jeg f.eks. skiftet et stk. fordi jeg rev den reflekterende belægning af sammen med klistermærkerne :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites