Jump to content
rasmusrene

Hjælp til bilkøb, Transportstyrelsen

Recommended Posts

Sidder og kigger efter en brugt maskine til fruen og er faldet over den her http://www.blocket.se/malmo/Renault_Megane_II_1_6_16V_Touring_Sport_pkt_30833673.htm?ca=23_11&w=1 passer i behov og pris men syntes den ser mærkelig ud når jeg checker nr plade? Nogen kommentarer også om det er en skodspand eller ej.. Takker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
men syntes den ser mærkelig ud når jeg checker nr plade? Nogen kommentarer også om det er en skodspand eller ej.. Takker
Hvori det mærkelige? Udover den åbenbart ikke har været i trafik i Sverige endnu. Men det er vel bare fordi den er blevet importeret for nylig, og ikke har været påställd endnu(?).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvori det mærkelige? Udover den åbenbart ikke har været i trafik i Sverige endnu. Men det er vel bare fordi den er blevet importeret for nylig' date=' og ikke har været påställd endnu(?).[/quote'] Det var det jeg ikke helt forstod, har nok kun kigget på Svensk solgte indtil nu, må høre sælger, syntes det er lidt underligt at sætte nye dæk på den og så ikke køre i den.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites