Marianned 10 Anmeld indhold Skrevet November 22, 2010 Hej allesammen Er der nogen her inde som kender et sted gerne nær malmø eller trelleborg, hvor man kan fælde sit eget juletræ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret November 22, 2010 http://www.slimminge.nu/nybygget/index.html Har ikke selv været der endnu, men vi planlægger en udflugt dertil engang i næste uge. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jenny 10 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2010 Där brukar vara flera säljare som annonserar i tidningen Sydsvenskan om det. Vet ej om det kommit igång redan Vet att de i Toppa ladugård förr hade både korvgrillning och ponnyridning intill. Mysigt för hela familjen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret November 26, 2010 jeg se lige med her .... vi vil også gerne ud og fælde vores eget juletræ, det var vi sidste år i DK, det er super hyggeligt og så med gløgg og æbleskiver osv bagefter, der må da findes såen nogle steder i her i skåne ??? :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret November 26, 2010 jeg se lige med her .... vi vil også gerne ud og fælde vores eget juletræ' date=' det var vi sidste år i DK, det er super hyggeligt og så med gløgg og æbleskiver osv bagefter, [u']der må da findes såen nogle steder i her i skåne ??? :p Fejler mit link (se indlæg nr. 2 i tråden) noget? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret December 13, 2010 Sorry Frederik Dannemare ! fik ik lige læst ordenligt....... Tak for linket : ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret December 13, 2010 Sorry Frederik Dannemare ! fik ik lige læst ordenligt....... Tak for linket : ) No problemo. :) Vi var dernede og fælde det perfekte træ forrige weekend. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
M&T 10 Anmeld indhold Besvaret December 14, 2010 Hvad gav i for det og hvor stort var træet? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret December 14, 2010 Hvad gav i for det og hvor stort var træet? Jeg mener, det var 360 kroner. Træet er cirka 2.5 meter højt. Det er et ædelgran (dvs ikke-stikkende nåle). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites