Jump to content
Kristian

Overflytning af Dansk anciennitet til svensk Forsikrings selskab

Recommended Posts

Som overskriften siger, går dette smertefrit, eller skal jeg starte forfra når jeg flytter til Sverige? Jeg skal forsikre en Passat 01´ hos et Svensk forsikrings selskab. Jeg er 27 år gammel og skal bo i Malmø. Jeg har 6 års kørsels anciennitet. Bliver min erfaring fra mit danske forsikrings selskab videreført til det svenske selskab jeg nu vælger?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay tak for det hurtige svar. Jeg har fundet drømmebilen, som jeg gerne vil købe nu inden den bliver solgt til anden side. Kan jeg købe bilen nu mens jeg stadig bor i DK. Jeg har ikke svensk addresse eller svensk personnummer endnu. Vil det skabe nogen problemer? Noget helt andet er at jeg gerne vil undersøge med forsikringspriser, så jeg er lidt på forkant. Men jeg kan forstå at man skal have svensk personnummer for at undersøge dette? Så vil lige hører om man kan ringe til forsikringsselskaberne, og så lave et "hypotetisk" prisoverslag. Eller vil det være spild af udenlandstakst på sin mobiltelefon? På forhånd tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites