Thomastoms 10 Anmeld indhold Skrevet November 18, 2010 Hej til jer allesammen... Ved nogen har inde om parkeringsforhold til det kommende ny togstation i Malmö syd ? "Hyllige " tror jeg det den hedder... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Frakkel 10 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2010 der er et parkeringshus lige ved siden af. http://www.pmalmo.se/Tjanster/Parkeringsalternativ/P-huset-Hyllie-Park--Ride/ der er link til bestillingside edit: 880 sek om måneden Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomastoms 10 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2010 880 sek... Det er skuda en del hehehe håber de åbner en ikea ved siden af hehehehe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Humle 10 Anmeld indhold Besvaret November 19, 2010 880 sek... Det er skuda en del hehehe håber de åbner en ikea ved siden af hehehehe IKEA ligger 1km derfra og benyttes idag for pendlere fra Svågertorp... tag en cykel med Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret November 19, 2010 Mon ikke snart Ikea gør noget ved det "problem" Der holder rigtigt mange biler på Ikeas parkeringsplads "ovre i hjørnet" Hvis jeg var dem, ville jeg sige 5 timers parkering og så kunne man købe månedskort for 100-200 kr :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomastoms 10 Anmeld indhold Besvaret November 19, 2010 Cykel god ide,men hvor skal jeg så parkere den henne ved ikea har de en cykelstativ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 19, 2010 Cykel god ide' date='men hvor skal jeg så parkere den henne ved ikea har de en cykelstativ??[/quote']Er du seriøs? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites