Ufolu 10 Anmeld indhold Skrevet November 18, 2010 Jeg har prøvet at skaffe mig en lejebolig i Malmö, også i Jakri. Men fik afslag (ca. 20 stk.) med forklaring at de kan se at min indkomst = 0 i SE. Mit spørgsmål går på om det er muligt at "oveføre min DK indkomst til SE hvor den kan vises på de svenske kreditoplysninger"? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2010 Det kan man ikke. Men tilbyd dem et arbetsgivareintyg (dokument fra dit job om at du er fastansat + til hvilken løn) og nævn eksplicit at du arbejder i DK og de derfor ikke kan se din indkomst. Måske det hjælper :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Penny 10 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2010 Vi har lejet bolig i Jakri og vi har heller ingen indtægter i Sverige. Det har ikke været noget problem. Har du ringet til dem eller sendt en mail? Jeg prøvede at udfylde deres ansøgningsformular på hjemmesiden, men kunne ikke pga ingen Svensk personnummer og derfor kontaktet jeg dem personligt. Prøv det:-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites