Jump to content
ahmad.dk

Kæde hoppet af en cykel på symfoniegatan........

Recommended Posts

.... og al de andre ligegyldige indlæg som man indimellem læser her på debatten. Jeg ved ikke hvor mange er flyttet til malmø pga de stramninger som er kommet til siden DF er kommet til magten med deres syge menneskesyn, og hvor mange er flyttet pga bilerne, den lave kurs eller bare for kærligheden til det svenske folket men Er det bare mig eller er der flere herinde som synes at det er sgu "imponerende" at der er ingen som har gidet? kommentere den nye flot udlændinge aftale som er blevet indgået i "fædrelandet" En aftale indgået idag som (igen) kan få stor betydning for danskerne lyst til at (u)frivilligt at flyttefra deres land blot for de har været frække nok og belaste det danske samfundet (og al kage depoterne hos de praktiserende læger) ved at forelske sig i en murer,elektriker,arbejdsmand sekretær etc etc. Jeg håber at de mennesker som bliver ramt af det her syge uandstændig politik som man fører i DK finder en måde og være sammen med den de har valgt at forelske sig i. Gerne her i malmø så de kan opleve den ægte åbenhed,personlig frihed og ægte værdier. og landet og byen kan få glæde af de her mennesker i længden. Som Zenia Stampe,næstformand for de radikale så korrekt og spot-on har skrevet det. »Lars Løkke vil ressourcehygiejne. Pia Kjærsgaard vil kulturhygiejne. Birthe Rønn Hornbech vil religionshygiejne.« (Politiken.dk, 8.11.2010). (Sarkasme kunne have været brugt i indlægget.)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Den eneste grund til at man nu sætter så høje krav til dem der vil til Danmark, af kærlighed eller arbejdslyst, er fordi Danmark har været omverdens losseplads for analfabeter, og folk uden den mindste interesse i et demokratisk samfund. Samtlige højt uddannet eller økonomisk velstillede mennesker, har da aldrig valgt Danmark som første prioritet når blikket var rettet væk fra hjemlandet, enten grundet krig eller erhvervsmæssig udfordring. Kan ikke se problemet i at regeringen vil lukke for tilstrømmen af potentielle belastninger for økonomien, og fokusere på dem man allerede har inde for døren. De enkeltstående historier om ægte kærlighed der vil blive ramt, er ikke anderledes end de civile tab man til tider må lide for det store formål. Skulle Sverige fortsætte med den blødsødne og konfliktsky måde at drive et land på, er jeg ikke i tvivl om at du vil se anderledes på det inden for en overskuelig fremtid, når alle dem du føler er blevet uretfærdigt afvist strømmer hertil. Og inden du farer i blækhuset og kalder mig for rascist, og uvidende om hvad jeg udtaler mig om, skal det siges at jeg har lige så mørkt hår og brune øjne som dig, og stammer fra forældre der kunne tilbyde landet noget for 30 år siden.. Så forresten idag på ekstrabladets forside at Naser Khader ikke ville ha klaret pointsystemet, er der nogen der ved om loven bliver med tilbagevirkende kraft?? :D (sarkasme kunne have været brugt i indlægget.)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Elendig overskrift på denne her tråd. Canada har haft et pointsystem i mange år - men det er ved almindelig immigation og IKKE ved familiesammenføring. Danmark bliver vist det første land, der sætter "point på ægtefællen". Mit første indtryk af systemet er at det er ret kønsdiskrimnerende overfor mænd. Det vil mest være mænd, der har bevæget sig udenfor landets grænser, som vil have problemer med at få en ægtefælle til landet. Siden mænd har en tendens til at gifte sig med en kvinde som er yngre, og måske også lavere uddannet rammer systemet dem langt hårdere. Den totalitære matriarkalske snagen i privatlivets fred er nu ved at være fuldendt. På grund af statens egen manglende evne til at styre sine løbske uddelinger af penge til gud og hver mand (og især bestemte kulturelle grupper, som Pia ikke kan lide) er vi nu vendt tilbage til tiderne hvor "herremanden" skal godkende hvem hans livegne gifter sig med. Det er sgu ved at være noget latterligt. Ok Drenge - diskussionen behøves ikke være så kompliceret - her er den perfekte illustration af hvorfor systemet er HELT FUCKED UP: Kig på listen over Miss world deltagere for år 2010: http://www.missworld.com/index.php?option=com_contestant2010&view=allcontestant&Itemid=144〈=en Hvor mange af dem tror i at I må gifte Jer med og tage til Danmark?? Er de over 24 år? Har de Færdigjort en lang uddannelse (endnu)?? Kan de tale dansk eller et andet nordisk sprog? De eneste I må gifte jer med for den danske stat er dem som allerede er EU-borgere - og det er kun fordi at I kan omgå systemet ved at bruge EU-reglerne. Fattede i den ikke første gang... Kig på top 10 listen over Victoria's Secret modeller: http://girls.gunaxin.com/top-10-hottest-victorias-secret-models/65774 Hvor mange af dem må I gifte Jer med og tage til Danmark? I rest my case! Forøvrigt er det igen lykkedes Liberal Alliance at forslå det mest simple og effektive system: http://www.berlingske.dk/politik/la-aabner-graenserne-men-smaekker-kassen-i-0 Kort sagt: Alle er velkomne, men de skal selv betale og klare sig selv de første 5 år, og endda købe sin egen sygeforsikring (med eller uden hjælp fra æftefællen). Ventres Ungdom er faktisk ude og sige næsten det samme: http://www.berlingske.dk/politik/venstres-ungdom-afskaf-24-aars-reglen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Problemet er bare at kan de ikke klare sig selv Klaus, så bliver det sortbørshandel og kriminalitet.....fordi de er go'e til det og kender det i forvejen. Falde tilbage til patten om man kan sige det sådan.... Ingen grund til at de er her, såfremt DK ikke kan bruge dem til noget....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
I rest my case! Forøvrigt er det igen lykkedes Liberal Alliance at forslå det mest simple og effektive system: http://www.berlingske.dk/politik/la-aabner-graenserne-men-smaekker-kassen-i-0 Kort sagt: Alle er velkomne, men de skal selv betale og klare sig selv de første 5 år, og endda købe sin egen sygeforsikring (med eller uden hjælp fra æftefællen). Ventres Ungdom er faktisk ude og sige næsten det samme: http://www.berlingske.dk/politik/venstres-ungdom-afskaf-24-aars-reglen
+3245685465354535135 Og for at imødekomme krimininalitet gør man det ganske simpelt... Bliver man dømt for en forbrydelse som giver alt andet end en bøde, så er det heraus indenfor de første X antal år...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Problemet er bare at kan de ikke klare sig selv, så bliver det sortbørshandel og kriminalitet.....fordi de er go'e til det og kender det i forvejen. Falde tilbage til patten om man kan sige det sådan.... Ingen grund til at de er her, såfremt DK ikke kan bruge dem til noget....
Det ville jo nok udmønte sig i et krav om, at ægteparret trods alt kan sandsynliggøre at de har mulighed for at klare sig selv i de næste 5 år - formue, indtægter eller lign. At kræve at en gyldig sygeforsikringen er tegnet inden vil også være et krav, der skiller fårene fra bukkene. Da jeg skulle have et russisk forretningsvisum til at besøge Moskva sidste gang, stillede man krav om at jeg kunne fremvise en gyldig rejseforsikring - det var jo ikke særlig svært at hverken kontrollere eller fremskaffe for mig. Men hvis jeg var analfabet havde jeg ikke kunnet klare det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

På listen over kvinder, som man måske heller ikke må gifte sig med, hvis man bor I Danmark skal måske tilføjes Lisa Lents: http://www.bt.dk/kendte/lisa-lents-er-ikke-dansk-statsborger Hun er jo ikke dansk statsborger - og hun stammer fra det "farlige Hviderusland", der er Europas sidste diktaturstat. Hun er en statsløs, hvilket vi heller ikke kan have. Hun kan få nogen point for at tale dansk og nok også nogen for engelsk kundskaber. Men hun er heller ikke helt 24 år endnu, så det er de hårde regler med at skrabe 120 point sammen som gælder. Og har hun taget en lang uddanelse? Kan vild med dans deltagelsen kalders for regulært erhversarbejde?? Hun kan vist ikke blive gift før end hun fylder 24! /Ironi off

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes faktisk ikke det vil være svært for personer over 24 år at få ophold:

Regeringens aftale med Dansk Folkeparti 'Nye Tider. Nye Krav' stiller følgende krav til familiesammenføring: Pointkrav for personer over 24 år: 60 Pointkrav for personer under 24 år: 120 I. Færdiggjort uddannelse 120 point: Ph.d./kandidatuddannelse i Danmark eller top 20-universiteter 80 point: Ph.d. / kandidatuddannelse andre universiteter i udlandet 70 point: Bacheloruddannelser i Danmark eller top 20-universiteter 50 point: Bacheloruddannelser andre universiteter i udlandet 50 point: Erhvervsakademi- og professionsbacheloruddannelse i Danmark 40 point: Erhvervsakademi- og professionsbacheloruddannelse i udlandet II. Erhvervserfaring 80 point: Kvalificeret erhvervserfaring (positivliste-job) i 2 år i Danmark 60 point: Kvalificeret erhvervserfaring (positivliste-job) i 2½ år ud af de seneste 3 år i udlandet 40 point: Anden erhvervserfaring i 2½ ud af de seneste 3 år. III. Sproglige kvalifikationer 50 point: Dansk, svensk, norsk på niveau til studieprøven (C-1) 40 point: Engelsk, tysk, fransk, spansk på niveau svarende til studieprøven (C-1) IV. Øvrige 20 point: Dansk på niveau svarende til Prøve i Dansk (B1-B2) 20 point: Engelsk, tysk, fransk spansk på niveau svarende til Prøve i Dansk (B1-B2) 20 point: Hvis ansøger ikke bosætter sig i udsat boligområde 10 point: Aktiv deltagelse i globale humanitære organisationer 10 point: Selvforsørgelse (kan ikke kombineres med erhvervsarbejde) 'Der kan opnås med kvalifikationskrav fra grupperne I-III. Der kan suppleres med op til 20 point fra gruppe IV'.
F.eks hvis man har "anden erhverserfaring inden for de sidste 3 år" og så ikke bosætter sig i et ghettoområde... så er den hjemme Jeg er dog enig i de forslag VU og LA stiller. Vi kan dog godt være enige om at personer under 24 år, er dårligt stillet, men som sagt så synes jeg at man helt skulle ophæve den regel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Den eneste grund til at man nu sætter så høje krav til dem der vil til Danmark, af kærlighed eller arbejdslyst, er fordi Danmark har været omverdens losseplads for analfabeter, og folk uden den mindste interesse i et demokratisk samfund. Samtlige højt uddannet eller økonomisk velstillede mennesker, har da aldrig valgt Danmark som første prioritet når blikket var rettet væk fra hjemlandet, enten grundet krig eller erhvervsmæssig udfordring. Kan ikke se problemet i at regeringen vil lukke for tilstrømmen af potentielle belastninger for økonomien, og fokusere på dem man allerede har inde for døren. De enkeltstående historier om ægte kærlighed der vil blive ramt, er ikke anderledes end de civile tab man til tider må lide for det store formål. Skulle Sverige fortsætte med den blødsødne og konfliktsky måde at drive et land på, er jeg ikke i tvivl om at du vil se anderledes på det inden for en overskuelig fremtid, når alle dem du føler er blevet uretfærdigt afvist strømmer hertil. Og inden du farer i blækhuset og kalder mig for rascist, og uvidende om hvad jeg udtaler mig om, skal det siges at jeg har lige så mørkt hår og brune øjne som dig, og stammer fra forældre der kunne tilbyde landet noget for 30 år siden.. Så forresten idag på ekstrabladets forside at Naser Khader ikke ville ha klaret pointsystemet, er der nogen der ved om loven bliver med tilbagevirkende kraft?? :D (sarkasme kunne have været brugt i indlægget.)
Du har ret,det er kun niggers der må kalde andre niggers!!! Ingen problem. Bare rolig, jeg skal nok lad være med at kalde dig racist, men jeg vil blot sige at hvis den lavest fællesnævner er det eneste du har at måle folk med så siger det meget værre ting om dig end hvis jeg kaldte dig simpel racist. lad os nu antage at du har ret i det du siger, så må du og jeg være produkt af det losseplads, jeg ved ikke hvad det er du bygger dine påstande på eller hvad du hentyder til, eller er du så gennemsyret af DF´s syg menneske syn og race hygjejne at du ikke selv kan danne dig en fornuftig mening?? Men selv på losse pladser findes der værdi ven!! Jeg går udefra at du bor i Sverige, men hvorfor flytter du ikke tilbage til Kære Danmark hvis du er så enig i den er på rette kurs nu? Hold da kæft en gang gylle og komme med. Du har sikkert hørt det mange gange før I DANMARK,"Skrid hjem til dit eget land!!!!" og jeg er så sikker på at det har irriteret dig til max, for du mener selv du er så integreret og veltilpasset 2. generations indvandrer, (whatever the FUCK that means), du lyder da så i hverfald. og tro mig hr brune øjne med det fine familie træ og historie i DK, Det vil du blive ved med at høre i DK, ironisk nok så er det folk med den samme menneskesyn og tankegang som dig som har sagt ovenstående ting til dig! Så ind med flere universitets uddannet,2 top 20 vel at mærke, og ude med almendlige mennesker som bare vil være sammen med dem de elsker. Tillykke til dig og Dk for det store foremål!!! sarkasme og Ironi ER brugt i ovenstående indlæg!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Fair nok at de vil være sammen med dem de elsker.....Det kan de snildt være i Libanon eller Syrien.....Hvorfor i DK??

Du har ret,det er kun niggers der må kalde andre niggers!!! Ingen problem. Bare rolig, jeg skal nok lad være med at kalde dig racist, men jeg vil blot sige at hvis den lavest fællesnævner er det eneste du har at måle folk med så siger det meget værre ting om dig end hvis jeg kaldte dig simpel racist. lad os nu antage at du har ret i det du siger, så må du og jeg være produkt af det losseplads, jeg ved ikke hvad det er du bygger dine påstande på eller hvad du hentyder til, eller er du så gennemsyret af DF´s syg menneske syn og race hygjejne at du ikke selv kan danne dig en fornuftig mening?? Men selv på losse pladser findes der værdi ven!! Jeg går udefra at du bor i Sverige, men hvorfor flytter du ikke tilbage til Kære Danmark hvis du er så enig i den er på rette kurs nu? Hold da kæft en gang gylle og komme med. Du har sikkert hørt det mange gange før I DANMARK,"Skrid hjem til dit eget land!!!!" og jeg er så sikker på at det har irriteret dig til max, for du mener selv du er så integreret og veltilpasset 2. generations indvandrer, (whatever the FUCK that means), du lyder da så i hverfald. og tro mig hr brune øjne med det fine familie træ og historie i DK, Det vil du blive ved med at høre i DK, ironisk nok så er det folk med den samme menneskesyn og tankegang som dig som har sagt ovenstående ting til dig! Så ind med flere universitets uddannet,2 top 20 vel at mærke, og ude med almendlige mennesker som bare vil være sammen med dem de elsker. Tillykke til dig og Dk for det store foremål!!! sarkasme og Ironi ER brugt i ovenstående indlæg!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vil mene at hvis man skal forsørge sig selv i danmark OG integreres (hvilket er det, det handler om) skal man kunne engelsk som det mindste Og hvis du er over 24 (igen.. en dum regel som burde fjernes) så har du faktisk ingen problemer... Eller hvis du mener du kan forsørge dig selv... så har du ihvertfald noget erfaring... og hvis du så vælger at bo i et område der ikke er et ghetto-område... så er du over grænsen mht. point igen...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen kære Ahmad.dk Jeg skal da med glæde forklare hvad jeg hentyder til, så du ikke mister dit håb om værdi på lossepladsen. Jeg er absolut ikke gennemsyret af DF eller noget andet parti, men de har sørme vist sig uundværlige i et land hvis gæstfrihed, gennem årtier har været udnyttet for at familiesammenføre folk fra små landsbyer 300km eller mere fra nærmeste storby. Mennesker der ikke er søgt hertil grundet den store kærlighed du er fortaler for, eller ville have mulighed for at være selvforsørgende hverken det første år eller 5 år. Mennesker hvis verdenssyn alle dage har været blottet for demokratiske og moderne værdier, og med tiden skabt den losseplads jeg omtalte, skulle du være et produkt herfra eller ej kender jeg dig ikke godt nok til at udtale mig om. Som tidligere skrevet, er der INGEN ude i den stor verden med høj uddannelse og økonomisk stabilitet der har Danmark øverst på ønskelisten over lande at søge til. Til dit spørgsmål om hvorvidt jeg mange gange har hørt "skrid hjem til dit eget land" må desværre skuffe dig, jeg er vokset op og opdraget som en del af dette land, af forældre der ikke ville have det anderledes siden dette nu er vores hjemland. Det kan være det kommer som en overraskelse for dig, men ved at vokse op blandt danskere, ha danske venner, være en social del af det danske samfund, og ikke isolere sig blandt paraboler, møder man faktisk et minimum af fordomme. Til Rikke rost: skulle kærligheden vælge at bosætte sig i Syrien eller Libanon, er der ingen i disse lande der ville modsætte sig det, sålænge det lykkelige par var parate til at klare sig selv og ikke forvente så meget som 25øre. I Danmark har vi brug for et pointsystem, i andre lande er det logisk sans...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jamen kære Ahmad.dk Jeg skal da med glæde forklare hvad jeg hentyder til, så du ikke mister dit håb om værdi på lossepladsen. Jeg er absolut ikke gennemsyret af DF eller noget andet parti, men de har sørme vist sig uundværlige i et land hvis gæstfrihed, gennem årtier har været udnyttet for at familiesammenføre folk fra små landsbyer 300km eller mere fra nærmeste storby. Mennesker der ikke er søgt hertil grundet den store kærlighed du er fortaler for, eller ville have mulighed for at være selvforsørgende hverken det første år eller 5 år. Mennesker hvis verdenssyn alle dage har været blottet for demokratiske og moderne værdier, og med tiden skabt den losseplads jeg omtalte, skulle du være et produkt herfra eller ej kender jeg dig ikke godt nok til at udtale mig om. Som tidligere skrevet, er der INGEN ude i den stor verden med høj uddannelse og økonomisk stabilitet der har Danmark øverst på ønskelisten over lande at søge til. Til dit spørgsmål om hvorvidt jeg mange gange har hørt "skrid hjem til dit eget land" må desværre skuffe dig, jeg er vokset op og opdraget som en del af dette land, af forældre der ikke ville have det anderledes siden dette nu er vores hjemland. Det kan være det kommer som en overraskelse for dig, men ved at vokse op blandt danskere, ha danske venner, være en social del af det danske samfund, og ikke isolere sig blandt paraboler, møder man faktisk et minimum af fordomme.
LOL!!! Du behøver ikke forklare mig noget som helst montecristo. Du lyder som en verdens mand! og Du taler vist dit eget 2900 happiness sprog, og så længe du selv er overbevist om hvad du siger er virkeligheden, så vil jeg nødig sprænge den boble du bor i... Har selv boet i Dk hele mit liv, har danske venner, og har altid haft go jobs, du har nok været dejlig heldig siden du ikke har oplevet hvad 99,9% af udlændinge i DK, hører,ser og mærker. og din forældre har vist ikke investere i noget så djævlsk som en Parabol! Sjovt nok så lyder alle dine argumenter som DF´s, er du nu sikker på at du ikke lige skal tænke over det jeg skrev til dig tidligere?? mht højt uddannet som vælger Dk vil jeg da skide på hvad de vælger, men tænker man derimod på DK´s interesse, så skal man netop forhindre at de højtuddannet som ALLEREDE er i DK, i form af udlændinge under uddannelse som burde være del af DK´s fremtid ikke vælger den fra og tager deres million-dyr uddannelse med sig til fx. USA eller UK , men så længe tænker du vel ikke?? igen jeg gentager, din lavest fællesnævner du bruger til at klassificere folk siger meget mere om hvem du er, end hvordan virkeligheden er! sølle dig! Og til Rikke Rost, den dag du forelsker dig i en Thai,en syrier, eller whatever du du har ret til at forelske dig i. som er lige lovligt lavt uddannet i statens og andre ligegyldige danskers øjne og dermed ikke kan vælge at bosætte dig hvor DU vil så kan du begynde og udtale dig om de her emner, til den tid så synes du og monetcristo skal mødes til en øl i fredags baren og blive go velklassificeret samfundsborgere og dejlige danske venner. Lad andre mennesker slås med den bitter,umenneskelig og uværdig virkelighed!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mht højt uddannet som vælger Dk vil jeg da skide på hvad de vælger, men tænker man derimod på DK´s interesse, så skal man netop forhindre at de højtuddannet som ALLEREDE er i DK, i form af udlændinge under uddannelse som burde være del af DK´s fremtid ikke vælger den fra og tager deres million-dyr uddannelse med sig til fx. USA eller UK , men så længe tænker du vel ikke??
Lige den del har ligeså meget med det ekstreme danske skattetryk at gøre. Det er svært at tiltrække højt uddannede folk til stillinger i Danmark, hvis de forventer at have meget udbetalt efter skat.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lige den del har ligeså meget med det ekstreme danske skattetryk at gøre. Det er svært at tiltrække højt uddannede folk til stillinger i Danmark' date=' hvis de forventer at have meget udbetalt efter skat.[/quote']Hvis de nu kan lokkes med skattefritagelse i fem år, såeh...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

HAHAHAHAHA Nu er han pludselig bekymret for alle de millioner af kroner det her land med de forskruede synspunkter risikerer at miste,, der vist kun en der farer vildt i sine egne små bobler, mens han prøver at logge ind på sin hjemmeside hr ahmad.dk ;) det da kun godt at du har haft gode jobs, det har du garanteret haft grundet kvalifikationer og en uddannelse der har kostet danmark dyrt, så vi må sandelig ikke håbe broen blir meget dyrere så du vælger et job i sverige, og derved koster danmark en millionkøbt uddannelse. Du skulle nødig en dag blive en del af den statistik du selv frygter.. og ven, hvis du har haft dårlige erfaringer fra de ellers hyggelige fredagsbarer,skulle du prøve at lade være med at være så negativ og trist,og pakke det ind i din ærbare kamp for den store kærlighed. det der sku ingen der gider høre på, slet ikke om fredagen....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
HAHAHAHAHA Nu er han pludselig bekymret for alle de millioner af kroner det her land med de forskruede synspunkter risikerer at miste,, der vist kun en der farer vildt i sine egne små bobler, mens han prøver at logge ind på sin hjemmeside hr ahmad.dk ;) det da kun godt at du har haft gode jobs, det har du garanteret haft grundet kvalifikationer og en uddannelse der har kostet danmark dyrt, så vi må sandelig ikke håbe broen blir meget dyrere så du vælger et job i sverige, og derved koster danmark en millionkøbt uddannelse. Du skulle nødig en dag blive en del af den statistik du selv frygter.. og ven, hvis du har haft dårlige erfaringer fra de ellers hyggelige fredagsbarer,skulle du prøve at lade være med at være så negativ og trist,og pakke det ind i din ærbare kamp for den store kærlighed. det der sku ingen der gider høre på, slet ikke om fredagen....
Du er da for sej og dybsindig Cristo, Out of my league!! så jeg må hellere lukke for kommunikationen med dig før du udstiller mig helt!! Anyway en ting vil jeg lige sige..... jeg ved ikke hvad DU laver i Sverige når du er så stor modstander af den politik de fører og kan kun se dommedagen pga den. Mit gæt er at du er her pga bilen Ali/Brian/mustafa/johnny og dermed så snyder du DK vist for en del registrerings afgift! Hr "Danmark er så dejlig men vil ikke betale det jeg skylder som alle andre!!" FYI. Jeg bor OG arbejder i Sverige, At Danmark har betalt min (MEGET DYR) uddannelse? Ja om jeg havde lyst til at DK ku have haft glæde af den, større Ja, om det er det værd? fandme nej!!! Vi har vist alle sammen vores valg! og Jeg vælger ikke at finde mig i racisme og syg og uværdig menneskesyn. Den dag det ændrer sig så tro mig, jeg vil være den første som vil søge job i (engang) mit land også! Indtil da, så synes jeg at det er OK at folk går amok over paraboler, og slik hos lægen!! ALLE VEJE FØRER TIL MALMØ http://www.youtube.com/watch?v=t4mYgHMTl3A&feature=player_embedded#!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
...Mit gæt er at du er her pga bilen Ali/Brian/mustafa/johnny og dermed så snyder du DK vist for en del registrerings afgift! Hr "Danmark er så dejlig men vil ikke betale det jeg skylder som alle andre!!"!
Siger manden med billedet af sin BMW på profilen... Men sig mig, flyttede du kun herover på grund af familiesammenføring og den stramme integration i Danmark? Eller var det skattegæld i DK der tyngede? Baseret på tidligere udtalelser fra dig så flyttede du til Sverige fordi du så kunne købe et hus... du var træt af at leje... Kort og godt, vi har vist alle vores grunde til at bo i Sverige, men lov mig at du lige dropper at gøre dig til dommer over hvilke årsager der er ok, og hvilke der ikke er. Nå men du fik da den diskussion du så desperat søgte med denne tråd... - Det er godt at hører at du har fundet et sted hvor du føler dig hjemme her i Sverige. Og som du så meget rigtigt siger, så har vi alle et valg, og ikke mindst en mening, og du ytre så din - giv venligst plads til at andre også kan ytre deres, inden du begynder at kalde folk ting og sager!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Siger manden med billedet af sin BMW på profilen... Men sig mig, flyttede du kun herover på grund af familiesammenføring og den stramme integration i Danmark? Eller var det skattegæld i DK der tyngede? Baseret på tidligere udtalelser fra dig så flyttede du til Sverige fordi du så kunne købe et hus... du var træt af at leje... Kort og godt, vi har vist alle vores grunde til at bo i Sverige, men lov mig at du lige dropper at gøre dig til dommer over hvilke årsager der er ok, og hvilke der ikke er. Nå men du fik da den diskussion du så desperat søgte med denne tråd... - Det er godt at hører at du har fundet et sted hvor du føler dig hjemme her i Sverige. Og som du så meget rigtigt siger, så har vi alle et valg, og ikke mindst en mening, og du ytre så din - giv venligst plads til at andre også kan ytre deres, inden du begynder at kalde folk ting og sager!
øøøøøh Sherlok, 1- Denne tråd er startet, hvis du læser overskriften- for emnet er utrolig relevant og aktuel for Malmø og det kan have store betydning for øresundsregionen. (du hører måske til dem som kun vil læse om en parkeringsvagt som holder tit til på en bestemt gade?) Anyway, lad mig fortælle dig en hemmelighed, DK er blevet et lorteland, jeg ved godt at du krummer tærer lige nu, men danskerne er også blevet så selvfede og idiotiske at høre på at jeg er SÅ GLAD for at jeg ikke bor der mere, du har ret, jeg er glad for at bo her, jeg elsker det Svenske gæstfrihed, ånd, og faktum er at de NÆGTER at blive racister elle rgive efter. og BTW, Spar mig lige for din moralske gylle. prøv lige Læs indlæggende igen og så skriv noget fornuftigt, eller så lad være med at klik dig ind her. For uden at- som du siger det ´-gøre mig til dommer men når man sidder og sviner Sverige til for deres svinsk politik og roser Danmark og DF til skyerne for deres hæderlighed Som montecristo gøre så er det vel ikke uberettiget at stille spørgsmålstegn på om det er bilen som trækker, eller hur Mikkiiii boy?? At være dansk eller fra DK var noget positivt,lækkert, værdifuldt etc. Nu er det synonymt med racisme,fremmedhad, Bonderøv mentalitet. DK stinker i resten af Europa. Det var det tråden (DESPARAT hvis du vil) handler om så Hvis du nu vil forholde dig til det istedet for min BMW, så vil jeg måske høre på dig. Og hvis ikke man har noget godt at sige så skal man klap i, men jeg tror at du vil have svært med det, for hvis der er noget danskerne ikke kan tåle så er det kritik!selvom det er berettiget! for det er nemlig noget Danskerne og kun danskerne har patent på. OGSÅ det at være dommer ovar at andre ikke skal være dommere....... og forresten jeg har 2 BMW´ere og er igang med at restorere en veteran Bimmer oveni! ;) Min kone er dårlig uddannet og er arbejdsløs så jeg forsørger hende og min datter i et dejligt stort hus. men i det mindste er hun HOS MIG i samme land som jeg bor, og ikke vil opleve samme fjendtlighed som hun vil i DK (selvom hun aldrig kunne komme ind)!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
... eller hur Mikkiiii boy??
Hvorfor blive nedladende? Som du så elegant selv skrev:
... Og hvis ikke man har noget godt at sige så skal man klap i
...hvis der er noget danskerne ikke kan tåle så er det kritik!
Og alligevel er du personen der dårligst håndterer kritikken i denne diskussion? Hykleri er en grim ting.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Du er sku humor i verdensklasse Ahmad :D Det eneste vi sidder og krummer tær over, er den sure lille mand der har set sig fravalgt af et land med størrer fremtidsplaner, end den hule han og sine bmw'er og sin kone skjuler sig i. Jeg er her grundet flere ting. Jeg har skam betalt flere registrering afgifter end de fleste på min alder inden jeg bosatte mig på denne side. Du startede denne tråd fordi du føler dig ramt på dig og dine kones vegne, af de tiltag Danmark er ved at indføre, og håbede på at der var nogen øresundsborgere herinde der ville ha ondt af 2'geren som måtte flytte for den store kærlighed. Det viser sig at du er hykler af format, som selv har hevet den uddannelse han har erhvervet sig i Danmark med til udlandet, du er hverken bekymret for Danmark eller Sveriges fremtid, du er bekymret for Ahmads fremtid. Vi er mange som stammer fra enten Mellemøsten eller andre mere eller mindre ustabile egne af verden, som med en åben og hård indsats i et land med store muligheder og indefor sikre rammer, har skabt en fremtid for os selv og vores børn. En af de ting der gang på gang går mig og andre ligesindede med samme bagrund på, er folk som dig der haft muligheder som andre drømmer om, og så sidder og tuder og sviner et land til som gav ham den milliondyre uddannelse han nu forsørger sin familie i Sverige med. Du finder sku ingen sympati her, dig, Isam b og Mona sahlin har masser at tale om over en hyldeblomst te nede på lille torg, vi andre har ikke tid. Vi er ved at skabe et samfund omkring folk der gider det...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Du er sku humor i verdensklasse Ahmad :D Det eneste vi sidder og krummer tær over, er den sure lille mand der har set sig fravalgt af et land med størrer fremtidsplaner, end den hule han og sine bmw'er og sin kone skjuler sig i. Jeg er her grundet flere ting. Jeg har skam betalt flere registrering afgifter end de fleste på min alder inden jeg bosatte mig på denne side. Du startede denne tråd fordi du føler dig ramt på dig og dine kones vegne, af de tiltag Danmark er ved at indføre, og håbede på at der var nogen øresundsborgere herinde der ville ha ondt af 2'geren som måtte flytte for den store kærlighed. Det viser sig at du er hykler af format, som selv har hevet den uddannelse han har erhvervet sig i Danmark med til udlandet, du er hverken bekymret for Danmark eller Sveriges fremtid, du er bekymret for Ahmads fremtid. Vi er mange som stammer fra enten Mellemøsten eller andre mere eller mindre ustabile egne af verden, som med en åben og hård indsats i et land med store muligheder og indefor sikre rammer, har skabt en fremtid for os selv og vores børn. En af de ting der gang på gang går mig og andre ligesindede med samme bagrund på, er folk som dig der haft muligheder som andre drømmer om, og så sidder og tuder og sviner et land til som gav ham den milliondyre uddannelse han nu forsørger sin familie i Sverige med. Du finder sku ingen sympati her, dig, Isam b og Mona sahlin har masser at tale om over en hyldeblomst te nede på lille torg, vi andre har ikke tid. Vi er ved at skabe et samfund omkring folk der gider det...
Det her er sgu da værre end nationen!! Sjovt nok så bruger du ordene, sympati, og ondt af ,er du sikke rpå at inderst inde er det noget som du føler du selv har behov for istedet?? Jeg ved heller ikke hvorfor du siger at jeg bor i en Hule, er det et billed af din forældres bopæl i hjemlandet du hentyder til??? iflg din logik så skal man blive bo,arbejde og dø i det land man uddanner sig i?? Lad mig fortælle dig noget Svend benny, Når der ikke er plads til mig og min kone er ikke velkommen i DK så vil jeg da skide hvad DK´s interesse er, og du har fuldstændig ret, jeg bosætter mig lige der hvor jeg føler at der er plads til et godt liv og for at blive værdsat, og tænker KUN på Ahmad´s interesse..... Du synes sikkert at det er urimeligt men det gøre jeg ikke. Come on Uncle Tom, nu må du sgu da selv begynde at tænke!!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites