Luggy 10 Anmeld indhold Skrevet November 17, 2010 Hej Folks Jeg er har en dejlig Mercedes, der dog er kommet i teenageårene og opfører sig lidt suspekt.:p Er der nogen af jer, der kan anbefale en mekaniker i Malmø og omegn, så jeg umiddelbart slipper for at blive ribbet på Mercedesværkstedet?? :th2: Jeg sender et KÆMPE TAK /Luise Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
TNI 10 Anmeld indhold Besvaret November 17, 2010 Hej! Et forslag kunne være Autoelektra, har dog ikke egen erfaringer med dem.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Luggy 10 Anmeld indhold Besvaret November 17, 2010 Hej TNI Alright, tak for tippet ... fandt i øvrigt en tråd, hvor samme værksted anbefales .... så det bliver højst sandsynligvis til et smut forbi der. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret November 17, 2010 Hej Folks Jeg er har en dejlig Mercedes, der dog er kommet i teenageårene og opfører sig lidt suspekt.:p Er der nogen af jer, der kan anbefale en mekaniker i Malmø og omegn, så jeg umiddelbart slipper for at blive ribbet på Mercedesværkstedet?? :th2: Jeg sender et KÆMPE TAK /Luise Hvis du med omegn kan dække skurup, så er der en fortrinlig og meget økonomisk rimelig mekaniker her. Han er oven i købet dansk. Angadal biler http://ssl.delti.com/cgi-bin/stationssuche.pl?cart_id=76364864.121.15462&Cookie=&dsco=121&Monsuchen=1&Monart=&abzoll=&liste=1&offset=2&Details=1&pointonly=&zipRadiusTo=50&plz=&ort=svedala&strasse=&MountID=4.71599 Han har desværre ikke en hjemmeside, men linket er til dackonlines anvisning Ring først, hvis du vil have ham til at se på sagen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thage Løbner 10 Anmeld indhold Besvaret November 17, 2010 Hej. Har brugt Autoelektra til min CLK500 gennem en periode. De er faktisk ret gode, dog kan små sjusk forekomme. Det rettes uden problemer. Min tillid styrkedes dog voldsomt, da jeg fik et større problem. De diagnosticerede problemet, men da det lå udenfor deres erfaring, sagde de nej tak til at rode med det (motorstyring) Bravt gjort - det tog autoriceret værksted 3 mdr incl 2 nye computere og 2 dages opkobling af dytten til teknikere i Tyskland, godt Mercedes åd den største bid af regningen. Jeg anbefaler altså Autoelektra Thage Hej! Et forslag kunne være Autoelektra, har dog ikke egen erfaringer med dem.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mr. Kubik 10 Anmeld indhold Besvaret November 28, 2010 Hej, Ysta bilcenter - http://www.ystabilcenter.se . De henter og bringer samt har en super god service og til rimelige priser. Mvh. Mr. Kubik Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret November 28, 2010 Hej' date=' Ysta bilcenter - [url']http://www.ystabilcenter.se . De henter og bringer samt har en super god service og til rimelige priser. Mvh. Mr. Kubik +1 herfra på Ysta bilcenter... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret November 28, 2010 Dem kan jeg så IKKE anbefale +1 herfra på Ysta bilcenter... Jeg kan bestemt ikke anbefale dem, iallefald ikke til forsikringsskader. Man skal väre glad hvis man ser bilen en måned efter at den er afleveret:thumbdown Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret November 28, 2010 +1 herfra på Ysta bilcenter... Same here. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thage Løbner 10 Anmeld indhold Besvaret November 29, 2010 Jeg kan bestemt ikke anbefale dem' date=' iallefald ikke til forsikringsskader. Man skal väre glad hvis man ser bilen en måned efter at den er afleveret:thumbdown[/quote'] Jo, det tager tid. De skulle finde en fejl i min bil. Det tog mere end 4 mdr. Computer skulle skiftes og den første vi fik var defekt, og den anden virkede først efer at bilen i et par dage havde været opkoblet mod teknikere i Stuttgard. Ystabil er dygtige nok, men det tager lang tid når det er bøvlet. På den anden side er Mercedes i Malmø umulige. Var ude med en veninde at hente hendes slk idag. Kunne ikke finde bilen udenfor, kunne kun se en der var mærket med v8 Kompressor i snedriverne, hendes skulle være en 200 Komp. Da veninden brokkede sig, kom modtagelsesmanden ud og pegede på den v8 mærkede. Man havde sat et v8 Kompressor skilt på forskærmen. Hoven marcherede slynglen ind i varmen og lod min veninde om at grave bilen fri - det tog lang tid. JEG HAR ALDRIG OPLEVET SÅ HOVEN EN SERVICE og v8 mærket kan ikke være sat på ved en fejltagelse (måske en fyret mekanikers sidste arbejdsdag) Jeg vil aldrig lade Mercedes Malmø skrue på min bil, ejheller min cykel hvis jeg havde nogen. Autoelektro i Linhamn er fortsat mit bedste bud på et Mercedes værksted i Regionen Thage Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites