Jump to content
jacobe

Efterlysning: bestemt type kattegrus!

Recommended Posts

Vi har tidligere købt kattegrus i Ö&B, men den type vi har købt er tilsyneladende udgået, de fører det i hvert fald ikke længere. Det var selvfølgelig den eneste type grus vi har været rigtigt glade for, og derfor vil vi rigtigt gerne finde det igen! Kan ikke huske hvad det hed, men det var en stor mørkeblå papæske alá vaskepulveræske. Selve gruset var lyst, med små farvede korn ind imellem, som øjensynligt neutraliserede dårlig lugt... eller noget. Nogen som ved hvilken slags grus jeg taler om, og hvor det stadig kan fås?? Bonusinfo: Zoogiganten ude ved Lomma har noget i en mørkeblå æske ved navn "BioCat" - det er IKKE det jeg efterspørger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

EBL, mange tak for buddene, men nej.... jeg tror måske det er noget Ö&B har fundet billigt et sted, og solgt "så længe lager haves". Jeg kan ikke mindes at have set det andre steder, men jeg handler dog heller ikke så mange forsk. steder - derfor håbede jeg at nogle måske kunne genkende det på beskrivelsen og fortælle at det faktisk kan fåes andre steder. Det var, trods en absolut rimelig pris, ganske glimrende kattegrus! Jeg må prøve at tage ned i Ö&B igen og spørge en anden medarbejder. Da jeg spurgte sidst fik jeg bare at vide at det var "slutsåld".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites