CAC 10 Anmeld indhold Skrevet November 13, 2010 Jeg skal på en konference i to dage i Tivoli i næste uge, og ville meget gerne have input til hvor jeg bedst kan parkere i den forbindelse, altså så tæt på som muligt, og hvor man nemmest kan finde en plads. Jeg så forleden at parkeringskælderen under Industriens hus var lukket pga. vejarbejde. Nu har de også lukket den hjemmeside hvor man kan se overblikket over parkeringshuse, så jeg er nødt til at spørge om råd. På forhånd tak Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Markowitch 12 Anmeld indhold Besvaret November 13, 2010 Mit bud er at du skal købe en dagsparkering af parkzone til Mitchellsgade 2 (lige bag Tivoli ved Kalvebod Brygge). Billetten skal printes ud og sættes i forruden og koster 50 kr. for et døgn. http://www.parkzone.dk/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret November 13, 2010 Ellers kan du holde ovre ved Hertz/Avis eller hvad de nu hedder - overfor hovedindgangen til Vesterport Station. Det koster kassen, men der er altid plads! :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 13, 2010 Under det gamle scala går også Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret November 13, 2010 Hvis prisen har nogen betydning, kan du fremfor at parkere lige ved Tivoli, bare lige at køre ned på Vesterbro spare 7 kr/timen (pris 10 kr/time). Parkeringszonekort Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CAC 10 Anmeld indhold Besvaret November 13, 2010 Tak for svarene alle. Prisen er ikke det vigtigste, da det er arbejdsmæssig parkering, men man skal jo heller ikke smide rundt med firmaets penge. Det er ret vigtigt det er tæt på tivoli, og jeg ikke skal bruge for lang tid på at finde en plads. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
newport 10 Anmeld indhold Besvaret November 13, 2010 hvorfor ikke bare tage toget til hovedbanen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CAC 10 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2010 hvorfor ikke bare tage toget til hovedbanen? det er skam blevet overvejet, men jeg skal bruge min bil de dage til andre ting også Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites