Pede 10 Anmeld indhold Skrevet November 11, 2010 Broen er netop nu lukket pga vejret - hjemmesiden siger 22:55-00:55. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2010 hmm tjah - for en gangs skyld er det måske ikke overforsigtighed Der er en lastbil som er væltet på Storebæltsbroen for et par timer siden, og nu kommer stormen herover. http://borsen.dk/nyheder/transport/artikel/1/195392/stormen_vaelter_lastbil_paa_storebaeltsbroen.html Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret November 12, 2010 Jeg kørte hjem fra arbejde i går og var ved broen ved en 17 tiden.. og allerede der, var det VIRKELIG VIRKELIG slemt! Og vi har lige for tiden en lånebil.. en Smart.. :O... Jeg har aldrig prøvet noget lignende, det var simpelthen frygteligt at køre den bil over broen i går :S Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret November 12, 2010 Jeg kørte hjem fra arbejde i går og var ved broen ved en 17 tiden.. og allerede der, var det VIRKELIG VIRKELIG slemt! Og vi har lige for tiden en lånebil.. en Smart.. :O... Jeg har aldrig prøvet noget lignende, det var simpelthen frygteligt at køre den bil over broen i går :S Jeg kørte over broen omkring samme tidspunkt - problemfrit (BMW 335i) Smart'en var dit problem - den er meget sidevindsfølsom, hvilket kan virke ubehageligt i så lille en bil... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret November 12, 2010 Helt enig... vi har en chrysler 300c på næsten 2 tons og en peugeot 107 på ca. 20 kg..... når det blæser bare en smule så rives 107'ern rundt selvom man kører 50 km/t på broen og chrysleren kører igennem med 130 uden at man overhovedet kan mærke noget Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mickiii 10 Anmeld indhold Besvaret November 12, 2010 Helt enig... vi har en chrysler 300c på næsten 2 tons og en peugeot 107 på ca. 20 kg..... når det blæser bare en smule så rives 107'ern rundt selvom man kører 50 km/t på broen og chrysleren kører igennem med 130 uden at man overhovedet kan mærke noget Jeg har faktisk en anden oplevelse, vi havde en Audi A4 Avant indtil for nylig, og den var langt mere følsom end vores Mini Cooper. Nu er Audi'en skiftet med en Z4, og der er historien den samme. Mini'en er faktisk yderst behagelig med 110 - 130 km/t i næsten al vind. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret November 12, 2010 Mini'en er faktisk yderst behagelig med 110 - 130 km/t i næsten al vind. Det er nok fordi den er i læ under rækværket Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret November 12, 2010 Jeg kørte over broen omkring samme tidspunkt - problemfrit (BMW 335i) Smart'en var dit problem - den er meget sidevindsfølsom, hvilket kan virke ubehageligt i så lille en bil... Ja lige præcis... Jeg GLÆDER mig sådan til vi skal hente vores bil fra værksted i dag... Så nu skal jeg kun lige kører over broen i Smarten i eftermiddag, så der håber jeg ikke det er så slemt.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret November 12, 2010 Var det dig der luskede op af tunnelen med 70 km/t? Blond hår og et skrækscenarie i ansigtet? Ja lige præcis... Jeg GLÆDER mig sådan til vi skal hente vores bil fra værksted i dag... Så nu skal jeg kun lige kører over broen i Smarten i eftermiddag, så der håber jeg ikke det er så slemt.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret November 12, 2010 Den smart er noget fanden har skabt hehe - skod gearskifte og over broen er den generel bare nasty, når det blæser bare en smule griner. Bad pænt om at få en anden bil sidst jeg var til service deroppe haha :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret November 12, 2010 Var det dig der luskede op af tunnelen med 70 km/t? Blond hår og et skrækscenarie i ansigtet? Haha - hvordan kunne du dog gætte det :D Haha, er flad af grin over den kommentar :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret November 12, 2010 Den smart er noget fanden har skabt hehe - skod gearskifte og over broen er den generel bare nasty, når det blæser bare en smule griner. Bad pænt om at få en anden bil sidst jeg var til service deroppe haha :) Jeg synes faktisk gearskiftet, automat, er ganske fint, taget i betragtning af hvad for en lille skod spand det er :P.. Men ja, den er rigtig nasty over broen..Og du kan tro, vi næste gang også ber pænt om en anden :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
don j 10 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2010 kører golf iv og må sige at den pussigt nok bliver mere stabil i sidevind ved hastigheder over 120-120kmt. meget mystisk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites