IMN 10 Anmeld indhold Skrevet November 11, 2010 Hej! Jeg har været så heldig, at få nyt arbejde - men placeringen er Kgs. Nytorv. Er der nogen, som kører Bunkeflostrand - Ørestaden eller Kgs. Nytorv, mandag - fredag kl. 08, som mod betaling kan tage mig med? Jeg har i tidligere jobs kunne tage bilen, men at arbejde i City er nyt. Kan jeg hvis jeg tager fra Bunkeflostrand kl. 8, nå til Kgs. Nytorv så jeg er der kl. 9? Altså med det offentlige og hvad er nemmest, såfremt jeg ikke kan få kørelejlighed? Tog eller bus? Send gerne en PM, takker! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2010 Jeg har i tidligere jobs kunne tage bilen' date=' men at arbejde i City er nyt. Kan jeg hvis jeg tager fra Bunkeflostrand kl. 8, nå til Kgs. Nytorv så jeg er der kl. 9? Altså med det offentlige og hvad er nemmest, såfremt jeg ikke kan få kørelejlighed? Tog eller bus? [/quote']Tog til Ørestaden -> Metro til Kgs. Nytorv. Kunne ikke være nemmere. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2010 Det ville være tosset at køre på den tid, lige i myldretiden.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2010 Alternativt, tage bilen til amagerstrand eller lergravsparken metro, og så metro til Kgs. nytorv. Så slipper du også for DSB's tvivlsomme kørsel. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ann 10 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2010 Alternativt, tage bilen til amagerstrand eller lergravsparken metro, og så metro til Kgs. nytorv. Så slipper du også for DSB's tvivlsomme kørsel. Kan man parkere gratis ved de to stationer? Jeg savner ofte et godt sted at parkere når man skal til city. Fields er for dyrt til blot at smide bilen for at tage metroen ind. Jeg tager heller aldrig bilen derind. Har du evt. en adresse på parkeringen til GPS'en? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2010 Kan man parkere gratis ved de to stationer? Jeg savner ofte et godt sted at parkere når man skal til city. Fields er for dyrt til blot at smide bilen for at tage metroen ind. Jeg tager heller aldrig bilen derind. Har du evt. en adresse på parkeringen til GPS'en? ellers er der jo metro DR-Byen, der koster det gratis at holde på den anden side af vejen. ved ikke hvad det område hedder, men der hvor der er skoler osv.. den vej paralet ( kunne jeg ikke lige stave til ) med den var fra fields og til DR Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2010 Kan man parkere gratis ved de to stationer? Jeg savner ofte et godt sted at parkere når man skal til city. Fields er for dyrt til blot at smide bilen for at tage metroen ind. Jeg tager heller aldrig bilen derind. Har du evt. en adresse på parkeringen til GPS'en? Med mindre noget er lavet om eller har ændre sig i løbet af de sidste 2 år, så kan man stadigvæk holde gratis på Italiensvej lige ved Amager Strand metrostation, og der er rigeligt med pladser. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2010 Italiensvej og Lergravsvej er begge gratisveje stadigvæk :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
IMN 10 Anmeld indhold Besvaret November 12, 2010 Tusind tak for alle de gode råd ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ann 10 Anmeld indhold Besvaret November 12, 2010 Italiensvej og Lergravsvej er begge gratisveje stadigvæk :-) Også tak herfra. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites