Jump to content
Heidi

Inaktivt USIM, for gud ved hvilken gang

Recommended Posts

Er ret sikker på problemet er uafhængig af hvilken mobil man har. Her har vi iPhone 3G og 3Gs. Snakkede med deres Kundeservice i starten af ugen og de fortalte mange havde promlemet. Pisse irriterende at de ikke får det fikset, intet melder ud. Er der ikke en løsning en af de nærmeste dage vil jeg prøve at få min aftale hos 3 ophævet og finde et selskab der rent faktisk kan levere den vare man betaler for.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg snakkede med 3's kundeservice for et par dage siden... De var udmærket klar over problemet med roaming i sverige - men da jeg spurgte om hvornår de forventede det udbedret, så var svaret at det vidste de sørme ikke. Det kom jo an på hvad problemet var.... og det vidste de ikke endnu :rolleye: Længe leve 3 ;o)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

det er samme svar jeg får når jeg taler med dem... jeg har gjort det til en vane at ringe hveranden dag og spørge til sagen :) nu er det kun når jeg er hjemme der er inaktivt usim... lige så snart jeg er ude af mit eget område virker min mobil fino???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
det er samme svar jeg får når jeg taler med dem... jeg har gjort det til en vane at ringe hveranden dag og spørge til sagen :) nu er det kun når jeg er hjemme der er inaktivt usim... lige så snart jeg er ude af mit eget område virker min mobil fino???
Hej Heidi, Jeg har også problemet hver hvor jeg bor. Hvis der ikke er dækning umiddelbart, når jeg tænder for den, får jeg "inaktivt usim". Men i køkkenet, hvor signalet er kraftigere, og ude omkring, har jeg ikke problemet. I øvrigt hyggeligt at se jer begge to her på "gerningsstedet" :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har en HTC Desire med abonnement hos 3, og jeg har samme problem. (Det lyder lidt som AA, ikk'?) Jeg var inde i 3-shoppen på Strøget (over for Illums), og de sagde, at de i nogle tilfælde havde haft held med at løse problemet ved at skifte SIM-kortet. Det gjorde vi så, men det har endnu ikke løst problemet. Vil tage ind til dem igen i næste uge for at høre, hvad de så vil gøre ved problemet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
For første gang siden det startede har jeg i dag ikke haft nogen problemer overhovedet. Håber det er løst for alle :th2:
Håber det fortsat er løst for dig, men jeg har også haft enkelte dage uden problem, men de er desværre kommet igen:-(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites