thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret November 6, 2010 iPhone 4 + iPhone 3gs her med problemet Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael Rasmussen 10 Anmeld indhold Besvaret November 6, 2010 Heri Helsingborg har jeg endnu ikke oplevet problemet, jeg har to stk. Nokia N97. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret November 6, 2010 Er ret sikker på problemet er uafhængig af hvilken mobil man har. Her har vi iPhone 3G og 3Gs. Snakkede med deres Kundeservice i starten af ugen og de fortalte mange havde promlemet. Pisse irriterende at de ikke får det fikset, intet melder ud. Er der ikke en løsning en af de nærmeste dage vil jeg prøve at få min aftale hos 3 ophævet og finde et selskab der rent faktisk kan levere den vare man betaler for. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret November 9, 2010 Min kone har også problemet, hun har en 2 måneder gammel nokia C5 fra 3 med tilhørende 3 sim....... og den melder også om uregget. kort nu Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
alex 0 Anmeld indhold Besvaret November 10, 2010 Jeg snakkede med 3's kundeservice for et par dage siden... De var udmærket klar over problemet med roaming i sverige - men da jeg spurgte om hvornår de forventede det udbedret, så var svaret at det vidste de sørme ikke. Det kom jo an på hvad problemet var.... og det vidste de ikke endnu Længe leve 3 ;o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Heidi 10 Anmeld indhold Besvaret November 10, 2010 det er samme svar jeg får når jeg taler med dem... jeg har gjort det til en vane at ringe hveranden dag og spørge til sagen :) nu er det kun når jeg er hjemme der er inaktivt usim... lige så snart jeg er ude af mit eget område virker min mobil fino??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jpc 10 Anmeld indhold Besvaret November 10, 2010 det er samme svar jeg får når jeg taler med dem... jeg har gjort det til en vane at ringe hveranden dag og spørge til sagen :) nu er det kun når jeg er hjemme der er inaktivt usim... lige så snart jeg er ude af mit eget område virker min mobil fino??? Hej Heidi, Jeg har også problemet hver hvor jeg bor. Hvis der ikke er dækning umiddelbart, når jeg tænder for den, får jeg "inaktivt usim". Men i køkkenet, hvor signalet er kraftigere, og ude omkring, har jeg ikke problemet. I øvrigt hyggeligt at se jer begge to her på "gerningsstedet" :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Heidi 10 Anmeld indhold Besvaret November 12, 2010 er problemet nået helt derop. Det må være en stor UFO der blokere signalet. Ja, det var hyggeligt og jeg kunne se du ikke er ked af vi sende dig derop :o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jolin 15 Anmeld indhold Besvaret November 12, 2010 For første gang siden det startede har jeg i dag ikke haft nogen problemer overhovedet. Håber det er løst for alle :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jpc 10 Anmeld indhold Besvaret November 12, 2010 For første gang siden det startede har jeg i dag ikke haft nogen problemer overhovedet. Håber det er løst for alle :th2: Nej, desværre ikke. Jeg har oplevet det tre gange i dag :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
futtepeter 10 Anmeld indhold Besvaret November 13, 2010 heller ikke her er det løst men håber det kommer på et tidspunkt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thorup 10 Anmeld indhold Besvaret November 13, 2010 Der sker ikke meget med 3...intet melder de ud...overvejer kraftigt telia Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Flemming40 10 Anmeld indhold Besvaret November 13, 2010 Jeg har en HTC Desire med abonnement hos 3, og jeg har samme problem. (Det lyder lidt som AA, ikk'?) Jeg var inde i 3-shoppen på Strøget (over for Illums), og de sagde, at de i nogle tilfælde havde haft held med at løse problemet ved at skifte SIM-kortet. Det gjorde vi så, men det har endnu ikke løst problemet. Vil tage ind til dem igen i næste uge for at høre, hvad de så vil gøre ved problemet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret November 13, 2010 Jeg kan så oplyse at efter jeg har fået min nye Samsung Omnia 7 så er problemet helt forsvundet... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2010 For første gang siden det startede har jeg i dag ikke haft nogen problemer overhovedet. Håber det er løst for alle :th2:Håber det fortsat er løst for dig, men jeg har også haft enkelte dage uden problem, men de er desværre kommet igen:-( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites