mealth 10 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2010 Evt. hentydninger til selvtægt vedr. dette emne' date=' mener jeg bestemt er uheldigt... Lad politiet gøre deres arbejde, og hvis de ikke gør, så kan man være sur på dem istedet. Det andet fører ikke noget godt med sig.[/quote'] Lade politiet passe sit arbejde..Haha.. er det en joke? Hvis man vil have held med at få politiet til at reagere, så husk at nævne at man har set gerningsmanden med en pistol, ellers sker der intet. Det er lidt ligesom at ringe efter hjælp hos 112. Der sker intet med mindre man fortæller at der er en strømer der er kommet til skade. Så kommer de med hele styrken. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mealth 10 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2010 Du er da næsten lige så dum at høre på som ham min kone stødte på... læs hvad hun skriver' date=' og man skal da overhovedet ikke te sig sådan lige meget hvad. jeg ligger gerne med 95 kmt i yder sporet og hvis det resultere i at en vil lave det stunt over for mig tja... så er der langt ned for broen[/quote'] Jeg kunne ikke være mere enig. Der kun 1 ting den slags folk forstår.. Vi har en forpligtigelse til at sørge for at de ikke laver det nummer igen. Når de bringer andres liv i fare, så må man gøre utrolig meget for at få dem standset uden at man kan blive straffet for det. Man må populært sagt gøre hvad der er nødvendigt for at stoppe handlingen. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2010 Og hvorfor så det?? Kan overhovedet ikke se du skal gøre dig til dommer over hvad ham der kører 110, 120, eller 180 i venstre spor skal gøre.... Jeg tar den højre om sådanne mennesker der ikke har andet i livet end at irretere andre. Har din kone arvet din opførsel, kan jeg udemærket forstå at han gør som han gør. Håber i den grad hun har lært lektion, såfremt hun har ligget og kørt langsomt med vilje som du gør... Du er da næsten lige så dum at høre på som ham min kone stødte på... læs hvad hun skriver' date=' og man skal da overhovedet ikke te sig sådan lige meget hvad. jeg ligger gerne med 95 kmt i yder sporet og hvis det resultere i at en vil lave det stunt over for mig tja... så er der langt ned for broen[/quote'] Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mealth 10 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2010 Det forstår jeg godt mickii. Jeg er heller ikke typen der vil risikere job hus og familie fordi man dasker for hårdt til sådan en undermåler' date=' men omvendt er jeg heller ikke typen du skal ligge dig ud med. Jeg har en lille dreng på 2 år hvad nu hvis han havet været med, hvad nu hvis min kone var kommet til skade, jaja hvis og hvis min røv er... Men tænk over det hvad ville du så køre som far og mand til dit et og alt? Jeg er også faldet lidt ned på jorden og grubler over hvad mit træk skal være. Men se ham på vejen igen med mig bag rattet så klapper fælden. angående de oplysninger om ham Jeg kan ikke finde mere ind det jeg har gjordt ser gerne en vil oplyse mig dem da jeg ikke har muligheden eller viden til det...[/quote'] Hvis ikke du vil konfrontere ham, så er der jo andre midler.. Sørg feks. for at hans bil ikke kører længere. Fyld hele hans udstødningssystem op med PU skum eller lign... det er nemt og hurtigt. Men husk lige den massive kameraovervågning der er her.. Og lad din mobiltelefon blive hjemme så du ikke kan spores på masteoplysninger. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
øresunds 10 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2010 du jo da bare for dum! hva fanden regner du med at du bare kan ligge og køre 95 og så må de overhaldende bare finde sig i det. også tror du du er supermand oveni købet. du er da bare til grin Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mealth 10 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2010 Og hvorfor så det?? Kan overhovedet ikke se du skal gøre dig til dommer over hvad ham der kører 110, 120, eller 180 i venstre spor skal gøre.... Jeg tar den højre om sådanne mennesker der ikke har andet i livet end at irretere andre. Har din kone arvet din opførsel, kan jeg udemærket forstå at han gør som han gør. Håber i den grad hun har lært lektion, såfremt hun har ligget og kørt langsomt med vilje som du gør... Jeg håber at jeg møder dig på vejen en dag. Så skal jeg lære dig lidt om hvordan du skal opføre dig i trafikken. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2010 Man fatter til stadighed ikke de idioter som skal chikanere andre billister, hvad får de ud af det. Hvis han nu havde haft så travlt, hvorfor ræsede han ikke bare forbi da alle andre var forbi i stedet for at "spilde" tiden ved at køre og chikanere. Nogle folk har åbenbart bare ingen hjerne Jeg håber at ordensmagten får fat i vedkommende og giver en "ørefigen", men som så mange andre, så sker det jo nok desværre ikke. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mealth 10 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2010 du jo da bare for dum! hva fanden regner du med at du bare kan ligge og køre 95 og så må de overhaldende bare finde sig i det. også tror du du er supermand oveni købet. du er da bare til grin Det er sådan en som dig jeg håber at møde på vejen. Jeg kan næsten ikke vente! :-) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
øresunds 10 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2010 sig mig er sunddebat efterhånden blevet et tilstedeværelse for idioter der tror de kan ta loven i egen hånd. moderatoren må da snart gøre noget her. man kan da ikk udstille mennesker på denne her måde, det er da fuldstændig uproffesionelt! Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mealth 10 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2010 Når man møder en der skærer ind foran, så skal man aldrig bremse! Sæt farten en smule op så du bumper ind i tåben. Så er det nemlig ham der vælter rundt og forhåbentlig aldrig kommer til at køre igen. Man skal dog være en smule forsigtig hvis der er uskyldige det kan komme til at gå ud over. Sørg for at ramme fjolset i bagerste venstre side, så kører han ikke længere! Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mealth 10 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2010 sig mig er sunddebat efterhånden blevet et tilstedeværelse for idioter der tror de kan ta loven i egen hånd. moderatoren må da snart gøre noget her. man kan da ikk udstille mennesker på denne her måde' date=' det er da fuldstændig uproffesionelt![/quote'] Og du er så dum at du ikkek kan høre at det er dig selv du beskriver her!? Stakkels dreng! Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2010 Gør endelig det! Jeg tror bestemt ikke du er klar over hvem du er oppe imod ;) Og jeg er på ingen måde bange for at få buler i min Mercedes ML55'er....Tværtimod. Og jeg kan garantere dig du ryger hele vejen rundt på motorvejen.....så du skal tænke GODT og GRUNDIGT over hvem du pisser af i trafikken! Møder du den forkerte (MIG), så kommer du galt afsted bette mand! I en sådan grad at du nok ikke skal satse på at smøde dine madder selv fremover..... Jeg håber at jeg møder dig på vejen en dag. Så skal jeg lære dig lidt om hvordan du skal opføre dig i trafikken. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
øresunds 10 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2010 og hva sker der så?? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
øresunds 10 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2010 Det er sådan en som dig jeg håber at møde på vejen. Jeg kan næsten ikke vente! :-) og hva sker der så Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mealth 10 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2010 Gør endelig det! Jeg tror bestemt ikke du er klar over hvem du er oppe imod ;) Og jeg er på ingen måde bange for at få buler i min Mercedes ML55'er....Tværtimod. Og jeg kan garantere dig du ryger hele vejen rundt på motorvejen.....så du skal tænke GODT og GRUNDIGT over hvem du pisser af i trafikken! Møder du den forkerte (MIG), så kommer du galt afsted bette mand! I en sådan grad at du nok ikke skal satse på at smøde dine madder selv fremover..... Jamen dog.. en konkret trussel om vold. Det siger jeg ikke nej til. Jeg har sendt dig en PM så vi kan mødes. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2010 Haha. Hold da kæft en flok 5-årige drengebørn i denne tråd. Min far en brandmand og er stærkere end din :-) Go spas. Bliv endelig ved. Er han ved at overhale i tunnellen med 95 km/t i tunnellen så må man bare pænt vente selvom det er røvirriterende. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2010 Nej da.....bare en konklusion... Jamen dog.. en konkret trussel om vold. Det siger jeg ikke nej til. Jeg har sendt dig en PM så vi kan mødes. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
slagteren 10 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2010 Hmm jeg kan snart ikke følge med her vi er enige om man må køre 90 kmt i tunlen ik????? hvis jeg køre 95 kmt og får det lange lys horn og fingeren og jeg så trækker ind efter at have overhældt bilen foran og personen så trækker hurtigt ind foran mig og bremser så jeg skal stå på bremsen og dette gentager sig flere gange er jeg så galt på den.. hmm og hvem truer hvem her inde nu... Jeg er sku heller ikke af vejen for et par ord med dem der mener min kone eller jeg er forkert på den... og Rikke du er da helt væk mand hvordan er det lige du pisker en stemning op her inde... Jeg er på broen hver dag mellem 3 og 4 ser gerne din kasse vogn bremse som en gal foran mig.... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2010 Har jeg sagt noget om det ??? Hvor konkret nævner jeg noget om 95 km/t og TUNNEL? Og iøvrigt kender jeg ikke din bil. Men er meget sjældent på vej over broen imellem kl 3-4..... Gider simpelthen ikke stå op på den tid med mindre der er penge i det... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
fdhin 10 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2010 hmm hvis det stod til mig fik I alle konfiskeret Jeres biler, og så kunne I få nogle gummikøller at slå på hinanden med til I er trætte og falder i søvn i hinandens arme. Bare lad være med at være til fare for resten af os, snälla, en bil er ikke et våben, og enhver der vil bruge den som sådan må have en seriøs karakterafvigelse. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2010 Det ved jeg sgu ikke..... Mealth har lige truet mig og min familie på PB..... Sagt han bare kan komme. Så jeg ved ikke med karakterafvigelse.....nok bare et stort beskytter gen! Men som jeg også skrev til dig på PB Mealth.....kom bare. Jeg er klar til dig....;) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
slagteren 10 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2010 Ja i tunlen det var der det hele startede og der kørte min kone det hun mådte 90 kmt/95 og dermed mener jeg hvis en brokker sig over det så er der noget galt. Og nej vi snegler ikke afsted vi køre også tjept og er ikke typen der sænker folk jeg ligger altid i ydereste spor og bliver sjællendt overhælet. Men på grund af vi har købt diesel biler for nyligt er der gået sport i at få dem til at køre langt på litteren ;@).. Men det at du truer en person med at han ikke ville kunne bruge sine hænder er måske lidt i overkanten. Og det kunne på sin vis have været hvem som helst du skrev det til.. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2010 Det handler bare om at jeg eller familie på ingen måder kan acceptere at blive truet..... Så må man jo sørge for at det ikke kommer til at ske igen. Ja i tunlen det var der det hele startede og der kørte min kone det hun mådte 90 kmt/95 og dermed mener jeg hvis en brokker sig over det så er der noget galt. Og nej vi snegler ikke afsted vi køre også tjept og er ikke typen der sænker folk jeg ligger altid i ydereste spor og bliver sjællendt overhælet. Men på grund af vi har købt diesel biler for nyligt er der gået sport i at få dem til at køre langt på litteren ;@).. Men det at du truer en person med at han ikke ville kunne bruge sine hænder er måske lidt i overkanten. Og det kunne på sin vis have været hvem som helst du skrev det til.. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
slagteren 10 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2010 For at være helt sikker på det skal der vel mord til??? og det var vist dig der startede ik... du troede på sin vis mealth. men fuck det gider ikke denne tråd mere det er gået helt skævt med det her. Ville sådan set bare sige min kone bliv bange da sådan en idiot truede hende med denne kørsel, uanset hvordan hun har kørt er dette ikke fortjent. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2010 Dagens underholdning @slagteren: Rikke Rost er altid god for en mere eller mindre vanvittig bemærkning (afhængig af hvordan man opfatter tingene) om hvordan tingene forholder sig bl.a. i trafikken, det skal du ikke lade dig provokere af;-) At alle machomændene herinde nu vil gi hinanden tæsk fordi deres ære og/eller familie blir krænket, får mig til at tænke på visse tilhængere af en vis religion samme machomænd med al sandsynlighed -af pågældende anledning -ikke vil have for mange af i vores land(e)... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites