slagteren 10 Anmeld indhold Skrevet October 27, 2010 Hej Jeg skriver angående en fyr på broen idag som har chikaneret min kone på det sygeste... Hun kørte i en Mercedes E sedan sort med sorte ruder. Dette er min bil/pendler bil, ved ikke om manden troede jeg var i bilen?. Jeg ved heller ikke om du er dansker eller svensker på dette forum men hun tog din nummerplade og du er nu meldt til politiet så måske du hellere ville snakke lidt med mig og komme med en forklaring og en undskyldning. Jeg kører også på dette tidspunkt hver dag, så en dag finder jeg dig på broen om ikke andet vil jeg vente hele ugen på dig ved betalings anlægget. Jeg har masser af tålmodighed og tid. Vil gerne se hvem du er som ligger og bremser og køre op af min kone, så hun bliver bange og springer ud af bilen ved tolderne af bar skræk. De prøvede at fange dig men du blæste igennem hele lortet... håber at høre fra dig min ven. Her er mine oplysninger om dig. Reg.nr. SMK 426 Effekt 120kW / 163HK Fabrikat MERCEDES Modellår ** 2001 Modell -BENZ C 200 KOMP 1:a dat. i trafik 2001-05-09 Fordonstyp PB / Sedan Tillv.mån. 200104 Drivmedel BENSIN Färg LBLÅ Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret October 27, 2010 Så var det din kone jeg så, blokere hele den ene vejbane i betalingsanlægget :-) Der holdte også en udlejnings kassevogn, som dog kunne finde ud af at køre frem og holde mellem vejbanerne på den anden side. Hun må godt nok have været bange med den fart hun tog den i ydersporet på broen, så ikke nogen mercedes efter hende dog. Du kan jo altid slå bilens ejer på hvis du har en svensk mobil -send regnummer til 72503 :-) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
slagteren 10 Anmeld indhold Besvaret October 27, 2010 Ja hun var bange så hun synes ikke det var så vigtigt om hun holdte i vejen ved anlægget eller ej :)... hun prøvede jo at få tolderne til at stoppe ham men forgæves.. de nåede ham ikke. Han trak ud efter hende allerede i tunnelen og pludselig det første stykke på broen da hun trak ind fra overhalingsporet, overhalede han hende med 160 ca, hvorpå han bagefter trak ind foran og bremsede hårdt ned uden noget varsel...- sådan fortsatte det hele vejen til anlægget.. og hun turde ikke overhale ham i frygt for at han skulle trække ind i siden på hende. Tak for oplysningen Basse :) Slagter. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
splint 10 Anmeld indhold Besvaret October 27, 2010 Man skulle måske ringe til tolderne og sige, at der kommer en vogn fuld af narko. Så skal idioten nok få en varm velkomst med forhåbentligt bl.a. gummihandsker uden glidecreme. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret October 27, 2010 Tak for oplysningen, Basse :) Ja, der er sgu ofte mange "syge" mennesker på broen. Jeg slår for sjov skyld de "syge" bilister op vha dette link (kræver dansk eller svensk fax): www.transportstyrelsen.se/sv/Vag/Fordon/Fordons-agaruppgift - og ja, det er meget ofte danskere, der står som ejere... Direkte her: https://www21.vv.se/fordonsfraga?epslanguage=sv Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret October 27, 2010 Ja hun var bange så hun synes ikke det var så vigtigt om hun holdte i vejen ved anlægget eller ej :)... hun prøvede jo at få tolderne til at stoppe ham men forgæves.. de nåede ham ikke. Han trak ud efter hende allerede i tunnelen og pludselig det første stykke på broen da hun trak ind fra overhalingsporet, overhalede han hende med 160 ca, hvorpå han bagefter trak ind foran og bremsede hårdt ned uden noget varsel...- sådan fortsatte det hele vejen til anlægget.. og hun turde ikke overhale ham i frygt for at han skulle trække ind i siden på hende. Tak for oplysningen Basse :) Slagter. Kan være det ikke var den sorte MB E - nye model jeg så smutte forbi mig på broen så - men tror det. Så hun har kunne overhale stodderen på et tidspunkt, jeg ville nok også træder speederen i bund og komme ud af en tosses rækkevidde. Hun så heller ikke helt tilfreds ud med situationen ved betalingsanlægget :-) Og det var så lidt :-) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret October 27, 2010 Kan være det ikke var den sorte MB E - nye model jeg så smutte forbi mig på broen så Citat: 2001 - Modell - BENZ C 200 KOMP Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mickiii 10 Anmeld indhold Besvaret October 27, 2010 Kørte hun selv helt normalt og pænt (efter omstændighederne) inden episoden? Jeg mener, det lyder lidt vildt at nogen helt uprovokeret skulle agere på den måde... Lad mig understrege at det naturligvis ikke nogen undskyldning for at te sig som en tosse! Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 27, 2010 og ja' date=' det er meget ofte danskere, der står som ejere...[/quote']Den holder så ikke helt denne gang, tilsyneladende ;) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret October 27, 2010 Citat: 2001 - Modell - BENZ C 200 KOMP Ja Slagterens kone kørte så i en SORT MB E :D den du viser er synderen hehehe Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
malou 10 Anmeld indhold Besvaret October 27, 2010 Hej Mickii. Jeg er slagteren kone :) Og tillader mig at svare ;) - Jeg ved normalt godt hvis jeg har kvajet mig i trafiken men denne her episode er mig så syg, at jeg slet ikke ved hvad jeg har gjort. INTET kan jeg kun sige. Han vælger at følge efter mig fra midten af tunnelen hvor jeg ligger i en række af 3 - 4 biler. Da de trækker ind til siden på starten af broen (eller lige inden) så overhaler jeg hurtigt for derfor at trække ind efter den sidste bil i inder sporet. Så kommer han bragende med mindst 160, bremser dog ned bagefter for derfor at klemme mig inde mellem ham selv og den bil der kører foran.... jeg bremser ned , trækker ud for ikke at blive mast og så bremser han sgu endnu mere!!!! Han fortsætter sin chikane helt til betalingsanlægget med alt mulig pis...- Jeg må indrømme at jeg ikke har den fjerneste ide om hvad jeg har gjort ham... - misundelse af at han bare selv kørte i en gammel sur møgspand C200 måske..ved det ikke... men det var en klam oplevelse og jeg kan normalt godt klare "mosten" i trafikken.... -her blev jeg sgu bange. Mine ben rystede så meget at jeg ikke kunne holde foden på speederen :( Hilsen Malou Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mickiii 10 Anmeld indhold Besvaret October 27, 2010 Hej Mickii. Jeg er slagteren kone :) Og tillader mig at svare ;) - Jeg ved normalt godt hvis jeg har kvajet mig i trafiken men denne her episode er mig så syg, at jeg slet ikke ved hvad jeg har gjort. INTET kan jeg kun sige. Han vælger at følge efter mig fra midten af tunnelen hvor jeg ligger i en række af 3 - 4 biler. Da de trækker ind til siden på starten af broen (eller lige inden) så overhaler jeg hurtigt for derfor at trække ind efter den sidste bil i inder sporet. Så kommer han bragende med mindst 160, bremser dog ned bagefter for derfor at klemme mig inde mellem ham selv og den bil der kører foran.... jeg bremser ned , trækker ud for ikke at blive mast og så bremser han sgu endnu mere!!!! Han fortsætter sin chikane helt til betalingsanlægget med alt mulig pis...- Jeg må indrømme at jeg ikke har den fjerneste ide om hvad jeg har gjort ham... - misundelse af at han bare selv kørte i en gammel sur møgspand C200 måske..ved det ikke... men det var en klam oplevelse og jeg kan normalt godt klare "mosten" i trafikken.... -her blev jeg sgu bange. Mine ben rystede så meget at jeg ikke kunne holde foden på speederen :( Hilsen Malou Okay, ja det lyder som noget af en overreaktion, samt mangel på overskud, fra hans side - og som nævnt tidligere, den opførsel er aldrig ok. Godt der er kameraer på broen :th2: Jeg er dog spændt på om politiet overhovedet foretager sig noget i sådan en sag... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret October 27, 2010 Den holder så ikke helt denne gang, tilsyneladende ;) Det ved jo så ikke pt. - jeg har ikke set noget navn i alt fald... Ja Slagterens kone kørte så i en SORT MB E :D den du viser er synderen hehehe Jeg læser din posting anderledes - at du omtaler ham, der kørte sindsygt... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 27, 2010 Det ved jo så ikke pt. - jeg har ikke set noget navn i alt fald...Nej - men det har jeg. Var da nysgerrig :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret October 27, 2010 Okay' date=' ja det lyder som noget af en overreaktion, samt mangel på overskud, fra hans side - og som nævnt tidligere, den opførsel er aldrig ok. [b']Godt der er kameraer på broen :th2: Jeg er dog spændt på om politiet overhovedet foretager sig noget i sådan en sag... Ja, det ville være godt - men broen har jo ikke fået besked på at de skulle kigge på deres skærme, så der er ingen "dokumentation" af hændelsen (vil jeg gerne påstå - ingen 24/7 overvågning) - jeg tror næppe at broen gemmer deres mangelende overvågning. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2010 Nej ikke nysgerrig.....du håbede men blev skuffet......Nej - men det har jeg. Var da nysgerrig :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
3pac 10 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2010 Desværre, syntes jeg det sker ofter og ofter at folk bliver chikaneret, jeg er også selv blevet, hvor jeg fik bulet min bil ved personen sad og smed ting efter mig... bla cola flasker... desværre tog politiet det ikke seriøs... det var i en dansk bil så jeg kunne ikke en gang slå nummerpladen op. har så set ham siden og kørt efter ham men opgav da jeg ikke ville med i den fart... så han vidste det nok godt han havde lavet noget lort, ved mig siden han kunne huske min bil ½år efter da han så mig... Men ja man kan jo altid vente på personen hvis det er det man har lyst til, det kommer der desværre nok bare ikke noget godt ud af... ellers kunne man jo hvis man er flink, selvom der desværre er lang tid til 1. jan. hvor han fylder 30år smutte ud til rosengården og ønske ham "tillykke" med dagen hvis man ikke har for mange tømmermænd... men jeg ved ikke hvad man skal gøre hvis man oplever sådan noget, jeg ved heller ikke om svensk politi tag det mere seriøs end dansk politi for de var ligeglade... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mealth 10 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2010 Hvis man kan finde navn og adresse ud fra nummerpladen, så er det jo bare at tage et par gutter med og besøge fjolset. Det havde jeg sgu gjort. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2010 Rædsom historie, Slagter og Kone. Man undres over at en bilist overhovedet finder på den slags, når det er så nemt at finde vedkommende vha. nummerpladen i "Åbenheds-Sverige". Havde det været mig havde jeg kunnet finde på mange former for represalier... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2010 Hvis jeg kender min mand, så godt som jeg tror jeg gør - så havde han opsøgt denne person, hvis det var mig der havde været ude for sådan noget.. Måske bare skygge personen, og se hvad det er for en stodder.. og når personen så ikke umiddelbart er i nærheden af hjemmet eller andre mennesker personen kender, så lige tag en snak med ham ;) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2010 Nu hvor bilens nummerplade har fundet vej til dette forum, og selvom det måske ikke er ejeren selv der har kørt bilen, så burde man vel egentlig invitere manden til at læse om hvilke oplevelser andre mennesker har haft med hans bil? For... du ville vel også gerne vide når du bliver omtalt på nettet som en syg stodder, ikke sandt? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mickiii 10 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2010 Evt. hentydninger til selvtægt vedr. dette emne, mener jeg bestemt er uheldigt... Lad politiet gøre deres arbejde, og hvis de ikke gør, så kan man være sur på dem istedet. Det andet fører ikke noget godt med sig. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
øresunds 10 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2010 du har nok bare været uheldig i at være den sidste der kørte ud af overhalingsbanen og derfor være ansvarlig for ikk at gi plads. for det er jo ikke løgn at for folk der har travlt er det yderst irriterende at folk der køre som gamle damer ligger på overhalingsbanen og det sker jo tit, og derfor vil dette ske igen og igen. så hvis du ligger og køre 90 i tunellen eller 110 på broen jamen så lig dog på yderbanen, så vil alt der her snak om selvtægt ikke eksistere. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
slagteren 10 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2010 Det forstår jeg godt mickii. Jeg er heller ikke typen der vil risikere job hus og familie fordi man dasker for hårdt til sådan en undermåler, men omvendt er jeg heller ikke typen du skal ligge dig ud med. Jeg har en lille dreng på 2 år hvad nu hvis han havet været med, hvad nu hvis min kone var kommet til skade, jaja hvis og hvis min røv er... Men tænk over det hvad ville du så køre som far og mand til dit et og alt? Jeg er også faldet lidt ned på jorden og grubler over hvad mit træk skal være. Men se ham på vejen igen med mig bag rattet så klapper fælden. angående de oplysninger om ham Jeg kan ikke finde mere ind det jeg har gjordt ser gerne en vil oplyse mig dem da jeg ikke har muligheden eller viden til det... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
slagteren 10 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2010 Du er da næsten lige så dum at høre på som ham min kone stødte på... læs hvad hun skriver, og man skal da overhovedet ikke te sig sådan lige meget hvad. jeg ligger gerne med 95 kmt i yder sporet og hvis det resultere i at en vil lave det stunt over for mig tja... så er der langt ned for broen Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites