lasumokaren 10 Anmeld indhold Skrevet October 27, 2010 Hej alle... Er ny herinde, men har lige et par spørgsmål. Jeg døjer lidt med fortiden fra Sverige, og ville høre om i kunne hjælpe. Jeg solgte min andelsbolig i Sverige i 2007, med en fortjeneste som svarede til ejendomsmæglerens gage. Skal jeg så stadig betale skat af fortjenesten? Jeg har ingen penge tjent i Sverige, så jeg har vel et bundfradrag, og personfradrag, hvor jeg så kan trække fra? Sidst men ikke mindst, købte jeg et hus i Danmark, i 2009, og hvis det er under 2 år efter, kan jeg vel ikke beskattes af fortjenesten? Håber på hjælp herinde fra. Mit svenske er dårligt, og har skrevet til skatteverket i Sverige, men de kan vist nemt misforstå mig, og jeg kender som sagt ikke reglerne 100%. På forhånd tak' Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret October 27, 2010 Mäklarens arvode kan fratrækkes i skatten... Ligesom forbedringer lavet i lejligheden... Men du skal have regninger på det ellers går den ikke... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites