Luggy 10 Anmeld indhold Skrevet October 24, 2010 Hej derude Jeg har brug for en anbefaling af en øjenlæge til et tjek (ikke synsoperation eller lignende). Da jeg pt. er uden job og ikke kan få fornyet mit fine gule sygesikringskort, må jeg hitte én her i Malmøområdet. Nogen der kan være behjælpelige med det? UDEN at skulle forbi vårdcentralen først ..... med mindre det er proceduren selvfølgelig. Takker på forhånd. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret October 25, 2010 Jeg tror ikke, du kan slippe uden om først at få en henvisning på en vårdcentral. Du kan jo også spørge om råd hos en optiker. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hugo 10 Anmeld indhold Besvaret November 9, 2010 Hej Luggy, I Sverige kan du ikke, modsat Danmark, selv gå til øjenlæge eller øre-næse-hals læge uden henvisning fra vårdcentralen, så der er desværre ingen vej udenom. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Luggy 10 Anmeld indhold Besvaret November 17, 2010 Hej Folks Tak for svarene! Nope så er det op til vårdcentralen. Takker! :o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites