Jump to content
Peter

Ingen 3 dækning på dansk Iphone fra 3 i Malmø..??

Recommended Posts

Tror att de fleste fixar att ställa om automatiskt. Min Nokia gör det i alla fall, och det är ganska kul när det börjar blippa och pipa på bron när telefonerna ställer om sig, och folk börjar kolla vad det är för SMS de fått.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Min 3gs er sløv til at skifte... men den når det altid inden betalingsanlægget... Andre gange holder den sig på et DK net til jeg er hjemme - Riseberga. Dette sker nogle gange når et opkald er startet i DK og når jeg afslutter det hjemme begynder den straks at søge efter netværk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så har jeg været en tur forbi en 3 butik. Forhandleren fortalte at det var helt normalt at skifte over manuelt når man gik fra dk til se og omvendt. Det kan telefonen åbenbart ikke finde ud af selv. Er der nogle der kan bekræfte eller afkræfte det? Lyder lidt bøvlet men nu boede han selv i Sverige.
Jeg havde problemet med min gamle SE K800. Var i 3-butikken adskillige gange for at få det ordnet, de reparerede i en uendelighed! Det kom aldrig til at virke, og jeg skiftede selskab ;) Selvfølgelig skal din telefon selv skifte! Hvis sælgeren siger andet, er han fuld af løgn.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis der er hak i automatisk - som her - så skal den søge nyt net og vælge det automatisk. Jeg er også ude for at det kan tage lidt tid hvor der slet ikke er noget net når man kører over broen, men som regel er den altid "på plads" når man passerer betalingsanlægget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har haft problem med operatørskift 3 ud af de sidste 7 dage, når jeg er kørt over broen til malmø. den er ikke skiftet af sig selv og jeg kunne ikke engang vælge den manuelt i min iPhone (den står normalt til automatisk). Jeg har ellers aldrig haft problemet, men disse gange skulle der en genstart af telefonen til. Mystisk....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

M&T og Ole: Skal det genstartes hver gang, eller bare en gang? I øvrigt har besøgt to forskellige 3 butikker og har haft ringet til 3 kundeservice. Hold kæft en l**** service man får i butiken. Var i Fisketorvet idag, hvor jeg fik hjælp af en lille ung gut som havde så travlt med at sutte på sin bolsche at det næsten ikke var til at forstå hvad han sagde. Jeg snakkede så med en anden gut, som fortalte at det er et problem med 4.1 softwaren. Vi må vente ca. 2 uger på 4.2 softwaren og så skulle problemet være løst.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

De 3 gange jeg havde problemet, skulle der en genstart til. Jeg kører IOS 3.1.2 på min iPhone 3G, så det er nok ikke begrænset til 4.1. I går da jeg kørte over broen var der dog ingen problemer, så måske var det en fejl i deres netværk som de har fået fikset?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der har generelt været problemer med nogle telefoner på netværket over de sidste uger, efter systemnedbruddet. Derudover er iphonen til tider VILDT langt tid om at skifte netværk. Men alt det sagt, så skal din iphone også selv skifte netværk. Som sagt tidligere i tråden, prøv gendanne, dte hjælper på rigtig mange iphone fejl. Hvilken butik sagde at du måtte leve med det? Det er ihvertfald pis og pa**r. Bliver den ved med det, så kig ind forbi mig ude i fields, så sender vi den over og får den checket. /Mikael

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, klart at man gider sende sin telefon til rep når der INGEN TVIVL er om at det er jer der har et kæmpe problem med netværket. Ville godt nok være pudsigt om så mange telefoner pludselig er fejlbehæftede. Næ, få i hellere styr på jeres problemer inden i driver gæk med kunderne og sender deres telefoner en 3 ugers tid til "reparation" (læs: en tur på hylden i baglokalet). Hilsen en 3 kunde der er røvtræt af intet net igen-igen i SE og skulle genstarte mobilen i tide og utide. Og nej, der er ikke noget galt med min telefon. I så fald er den også gal med kærestens, naboens 2, 2 andre henne om hjørnet samt mindst 6 andre med 3 abonnementer jeg har talt med her i vores lille område.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen dog, tak for svaret Pede, skal da bestemt gøre mig stort umage for at undgå at forsøge hjælpe dig en anden gang. Læste du overhovedet andet af mit indlæg, end, "SEND TIL REP".... Jeg forsøgte såmænd bare at fortælle dig det højst sandsynligt IKKE er din telefon... men ser ud til du har besluttet dig for at det bare er 3's skyld at du ikke gider høre efter for at få det løst... Tough luck, og held og lykke med den.... P.S. Løsningen er MEGET sandsynligt ekstremt nem, men bliv du hellere sur istedet..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har kontaktet 3 support og har fået dette svar fra dem: ---------------- Tak for henvendelsen! Vi har siden vores nedbrud 19. oktober, oplevet at visse simkort er blevet sløve og til dels ikke virker i Sverige. Jeg har derfor sendt et simkort til dig, da vi har erfaring for at det løser problemet. Indtil du modtager det, er du derfor nødt til at slukke din telefon når den taber signal, og tænde den igen, så den samler mobilforbindelsen op igen. --------------------- Om det så løser problemet, må jeg vente og se til at jeg får kortet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vi har siden vores nedbrud 19. Oktober' date=' oplevet at [u']visse simkort er blevet sløve og til dels ikke virker i sverige.
*rofllolmao* :rolleye::laugh: 3 er simpelthen for sjove... Hvorfor indrømmer de ikke bare, at opdateringen de rullede ud (og som rev systemet ned), tilsyneladende har indført inkompatibilitet med en ældre generation af (U)SIM-kort. My God! :thumbdown

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vi har siden vores nedbrud 19. oktober, oplevet at visse simkort er blevet sløve og til dels ikke virker i Sverige. Jeg har derfor sendt et simkort til dig, da vi har erfaring for at det løser problemet. Indtil du modtager det, er du derfor nødt til at slukke din telefon når den taber signal, og tænde den igen, så den samler mobilforbindelsen op igen.
Min kommer også med en "Simkort ikke registreret" engang imellem. At slukke og tænde telefonen er så præcist hvad jeg har gjort for at løse problemet midlertidigt hver gang det er opstået.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har også samme problem skal genstarte et par gange om dagen.... Syntes det er pænt grineren at der er en fra 3 i Fields der har løsningen, lige præcis i Fields var min kæreste noget negativ da svaret var: Vi kan sende din telefon til rep, uanset hvor meget hun argumenterede for at så skulle alle vi kender i Sverige have samme problem med deres telefon.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har en HTC Desire med abonnement hos 3, og jeg har samme problem. (Det lyder lidt som AA, ikk'?) I fredags var jeg inde i 3-shoppen på Strøget (over for Illums), og de sagde, at de i nogle tilfælde havde haft held med at løse problemet ved at skifte SIM-kortet. Det gjorde vi så, men det har endnu ikke løst problemet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har nogen oplevet samme problem med Telia ? Jeg har en HTC Touch Pro med firma abb. Det er dansk Telia abb., og det har altid virket perfekt når grænsen krydses. Men de seneste dage er den faldet af nettet, og jeg har skullet genstarte den for at komme på igen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nå...oplevede "SIM-kortet kunne ikke registreres" igen i morges. *suk*
oplevede det samme her 4-5 gange i dag... Tror sku ikke det er SIM kortene der er problemet, men at problemet stadig ligger internt hos 3. Er der nogen der har følt forbedrede forhold efter at have modtaget nye SIM kort?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synters i skal ringe ind og brokke jer :-) Jeg har så sent som i dag haft ringet til dem og brokket mig over signal dækning i TV-Byen. men der sker ikke en skid hos dem, midt 2011 var der MÅSKE en løsning på problemet. hell no det kommer til at ske. Men mit simkort virker nu perfekt både i DK/SE

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites