Don A 10 Anmeld indhold Besvaret November 8, 2010 hehe JA, og min nokia firma telefon har heller ikke nogen problemer :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Khil 10 Anmeld indhold Besvaret November 8, 2010 Nu har jeg nulstillet op indstillingerne og så må vi se imorgen når jeg krydser grænsen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret November 8, 2010 Tror att de fleste fixar att ställa om automatiskt. Min Nokia gör det i alla fall, och det är ganska kul när det börjar blippa och pipa på bron när telefonerna ställer om sig, och folk börjar kolla vad det är för SMS de fått. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret November 9, 2010 Min 3gs er sløv til at skifte... men den når det altid inden betalingsanlægget... Andre gange holder den sig på et DK net til jeg er hjemme - Riseberga. Dette sker nogle gange når et opkald er startet i DK og når jeg afslutter det hjemme begynder den straks at søge efter netværk. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret November 9, 2010 Så har jeg været en tur forbi en 3 butik. Forhandleren fortalte at det var helt normalt at skifte over manuelt når man gik fra dk til se og omvendt. Det kan telefonen åbenbart ikke finde ud af selv. Er der nogle der kan bekræfte eller afkræfte det? Lyder lidt bøvlet men nu boede han selv i Sverige. Jeg havde problemet med min gamle SE K800. Var i 3-butikken adskillige gange for at få det ordnet, de reparerede i en uendelighed! Det kom aldrig til at virke, og jeg skiftede selskab ;) Selvfølgelig skal din telefon selv skifte! Hvis sælgeren siger andet, er han fuld af løgn. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret November 9, 2010 Hvis der er hak i automatisk - som her - så skal den søge nyt net og vælge det automatisk. Jeg er også ude for at det kan tage lidt tid hvor der slet ikke er noget net når man kører over broen, men som regel er den altid "på plads" når man passerer betalingsanlægget. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
M&T 10 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2010 Jeg har haft problem med operatørskift 3 ud af de sidste 7 dage, når jeg er kørt over broen til malmø. den er ikke skiftet af sig selv og jeg kunne ikke engang vælge den manuelt i min iPhone (den står normalt til automatisk). Jeg har ellers aldrig haft problemet, men disse gange skulle der en genstart af telefonen til. Mystisk.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ole 0 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2010 Vi har problem med 3, siden sidst uge. Genstart oo så virker de igen. Det er to sony ericsson som virket fint for en uge siden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hugo 10 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2010 M&T og Ole: Skal det genstartes hver gang, eller bare en gang? I øvrigt har besøgt to forskellige 3 butikker og har haft ringet til 3 kundeservice. Hold kæft en l**** service man får i butiken. Var i Fisketorvet idag, hvor jeg fik hjælp af en lille ung gut som havde så travlt med at sutte på sin bolsche at det næsten ikke var til at forstå hvad han sagde. Jeg snakkede så med en anden gut, som fortalte at det er et problem med 4.1 softwaren. Vi må vente ca. 2 uger på 4.2 softwaren og så skulle problemet være løst. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2010 Det med softwaren er da en gang vrøvl - jeg har for eksempel ingen problemer.... Men måske er det fordi min er jailbroken.. Hehe.. ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hugo 10 Anmeld indhold Besvaret November 12, 2010 Lars, kører din på 4.1 eller 4.01? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
M&T 10 Anmeld indhold Besvaret November 12, 2010 De 3 gange jeg havde problemet, skulle der en genstart til. Jeg kører IOS 3.1.2 på min iPhone 3G, så det er nok ikke begrænset til 4.1. I går da jeg kørte over broen var der dog ingen problemer, så måske var det en fejl i deres netværk som de har fået fikset? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
laughingfrog 10 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2010 Der har generelt været problemer med nogle telefoner på netværket over de sidste uger, efter systemnedbruddet. Derudover er iphonen til tider VILDT langt tid om at skifte netværk. Men alt det sagt, så skal din iphone også selv skifte netværk. Som sagt tidligere i tråden, prøv gendanne, dte hjælper på rigtig mange iphone fejl. Hvilken butik sagde at du måtte leve med det? Det er ihvertfald pis og pa**r. Bliver den ved med det, så kig ind forbi mig ude i fields, så sender vi den over og får den checket. /Mikael Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2010 Ja, klart at man gider sende sin telefon til rep når der INGEN TVIVL er om at det er jer der har et kæmpe problem med netværket. Ville godt nok være pudsigt om så mange telefoner pludselig er fejlbehæftede. Næ, få i hellere styr på jeres problemer inden i driver gæk med kunderne og sender deres telefoner en 3 ugers tid til "reparation" (læs: en tur på hylden i baglokalet). Hilsen en 3 kunde der er røvtræt af intet net igen-igen i SE og skulle genstarte mobilen i tide og utide. Og nej, der er ikke noget galt med min telefon. I så fald er den også gal med kærestens, naboens 2, 2 andre henne om hjørnet samt mindst 6 andre med 3 abonnementer jeg har talt med her i vores lille område. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Emmi 10 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2010 jeg har skam samme problem med min iphone 4, det tager et stykke tid før den finder selv net. men virker fint med min htc og konens nokia.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
laughingfrog 10 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2010 Jamen dog, tak for svaret Pede, skal da bestemt gøre mig stort umage for at undgå at forsøge hjælpe dig en anden gang. Læste du overhovedet andet af mit indlæg, end, "SEND TIL REP".... Jeg forsøgte såmænd bare at fortælle dig det højst sandsynligt IKKE er din telefon... men ser ud til du har besluttet dig for at det bare er 3's skyld at du ikke gider høre efter for at få det løst... Tough luck, og held og lykke med den.... P.S. Løsningen er MEGET sandsynligt ekstremt nem, men bliv du hellere sur istedet.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
M&T 10 Anmeld indhold Besvaret November 16, 2010 Jeg har kontaktet 3 support og har fået dette svar fra dem: ---------------- Tak for henvendelsen! Vi har siden vores nedbrud 19. oktober, oplevet at visse simkort er blevet sløve og til dels ikke virker i Sverige. Jeg har derfor sendt et simkort til dig, da vi har erfaring for at det løser problemet. Indtil du modtager det, er du derfor nødt til at slukke din telefon når den taber signal, og tænde den igen, så den samler mobilforbindelsen op igen. --------------------- Om det så løser problemet, må jeg vente og se til at jeg får kortet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 16, 2010 vi har siden vores nedbrud 19. Oktober' date=' oplevet at [u']visse simkort er blevet sløve og til dels ikke virker i sverige.*rofllolmao* 3 er simpelthen for sjove... Hvorfor indrømmer de ikke bare, at opdateringen de rullede ud (og som rev systemet ned), tilsyneladende har indført inkompatibilitet med en ældre generation af (U)SIM-kort. My God! :thumbdown Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret November 16, 2010 Vi har siden vores nedbrud 19. oktober, oplevet at visse simkort er blevet sløve og til dels ikke virker i Sverige. Jeg har derfor sendt et simkort til dig, da vi har erfaring for at det løser problemet. Indtil du modtager det, er du derfor nødt til at slukke din telefon når den taber signal, og tænde den igen, så den samler mobilforbindelsen op igen. Min kommer også med en "Simkort ikke registreret" engang imellem. At slukke og tænde telefonen er så præcist hvad jeg har gjort for at løse problemet midlertidigt hver gang det er opstået. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
rasmusrene 10 Anmeld indhold Besvaret November 16, 2010 Har også samme problem skal genstarte et par gange om dagen.... Syntes det er pænt grineren at der er en fra 3 i Fields der har løsningen, lige præcis i Fields var min kæreste noget negativ da svaret var: Vi kan sende din telefon til rep, uanset hvor meget hun argumenterede for at så skulle alle vi kender i Sverige have samme problem med deres telefon..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Flemming40 10 Anmeld indhold Besvaret November 16, 2010 Jeg har en HTC Desire med abonnement hos 3, og jeg har samme problem. (Det lyder lidt som AA, ikk'?) I fredags var jeg inde i 3-shoppen på Strøget (over for Illums), og de sagde, at de i nogle tilfælde havde haft held med at løse problemet ved at skifte SIM-kortet. Det gjorde vi så, men det har endnu ikke løst problemet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Henrik 10 Anmeld indhold Besvaret November 19, 2010 Har nogen oplevet samme problem med Telia ? Jeg har en HTC Touch Pro med firma abb. Det er dansk Telia abb., og det har altid virket perfekt når grænsen krydses. Men de seneste dage er den faldet af nettet, og jeg har skullet genstarte den for at komme på igen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 26, 2010 Nå...oplevede "SIM-kortet kunne ikke registreres" igen i morges. *suk* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret November 26, 2010 Nå...oplevede "SIM-kortet kunne ikke registreres" igen i morges. *suk* oplevede det samme her 4-5 gange i dag... Tror sku ikke det er SIM kortene der er problemet, men at problemet stadig ligger internt hos 3. Er der nogen der har følt forbedrede forhold efter at have modtaget nye SIM kort? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret November 26, 2010 Jeg synters i skal ringe ind og brokke jer :-) Jeg har så sent som i dag haft ringet til dem og brokket mig over signal dækning i TV-Byen. men der sker ikke en skid hos dem, midt 2011 var der MÅSKE en løsning på problemet. hell no det kommer til at ske. Men mit simkort virker nu perfekt både i DK/SE Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites