Peter 10 Anmeld indhold Skrevet October 22, 2010 Hej - et hurtigt spørgsmål.. Min kone har en en dansk 3 mobil (Iphone), og siden den danske del af 3's netværk var nede for nogle dage siden har hendes telefon ikke kunne finde det svenske 3 netværk - indtil nedbrudet har hendes telefon automatisk gået over på det svenske net..men det sker pt. ikke (har genstartet den indtil flere gange) er det nogen, som kan fortælle mig hvordan vi retter fejlen..?? pt. står hendes Iphone bare og søger efter netværk....og søger...og søger.. Med venlig hilsen Peter Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2010 Tag fat i 3, og spørg dem.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mealth 10 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2010 Det er nok hendes iphone, den er gal med. Jeg har også 3 og det har virket hele tiden...eller virket og virket jeg har meget dårlig dækning på adressen, så jeg kan kun bruge telefonen i ét rum i hele huset! Men sådan har den været hele tiden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
TDC 10 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2010 Efter det famøse nedbrud måtte jeg ind og bede min iphone at søge automatisk efter udbyder, da den af en eller grund havde valgt 3 Danmark som default udbyder og så var den tilbage til auto roaming Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter 10 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2010 mystisk mystisk...her til morgen virker telefonen igen..den har fundet 3 (tre)'s netværk som normalt. Jeg tror dog at jeg under Iphone indstillinger Generelt-netværk har slået 'Data-roaming' fra...mener den var slået til før..men kan ikke huske det.'Mobildata' er slået til. Under Operatør står den til 'Automatisk' så det er vel korrekt nu..?? Med hensyn general dækning er fruens mobil helt okey. Min telefon (en kedelig Nokia e72) har tit problemer med dækning hjemmefra. Jeg mister ofte opkald hvis jeg arbejder hjemmefra...specielt når det er fra min chef..;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2010 Nogen af jer der stadig oplever udfald hos 3? Herhjemme i husstanden er alle mobiler pludseligt begyndt at opføre sig underligt. Samtidig! Så ud fra det, kan man måske udelukke at det er telefonerne i sig selv der skulle være problemet. Får tit beskeden: "Inaktivt SIM". Nogen der oplever det samme? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thorup 10 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2010 Vores tlf har os skrevet inaktivt sim, men nu dur de igen ...meget meget mærkeligt overvejer at skifte til telia nogle der har dem og telia fritid sverige ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2010 Ingen problemer her overhovedet :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2010 Hele dagen idag har der stadig intet signal været på iphonen i Malmö. Genstart efter ankomst her til Kbh og intet prob. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
TDC 10 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2010 Det er 3, der slås med deres netværk - http://twitter.com/#!/3swedenPR Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter 10 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2010 troede at konens Iphone var okey - men nej...vi har lige været en tur i Berlin og da vi ramte Tyskland stod hendes telefon bare og søgte efter net... jeg gik så ind og lavede en 'reset network' settings og så kom der fint en lidt med diverse netværk frem...da vi så kom tilbage til DK/SE var der igen det samme problem med manglende netværk. Jeg har desværre ikke haft tid til at vente på en ledig 3 mand/dame, så jeg havde tænkt mig at lave en reset af hele telefonen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2010 Nogen af jer der stadig oplever udfald hos 3? Herhjemme i husstanden er alle mobiler pludseligt begyndt at opføre sig underligt. Samtidig! Så ud fra det' date=' kan man måske udelukke at det er telefonerne i sig selv der skulle være problemet. Får tit beskeden: "Inaktivt SIM". Nogen der oplever det samme?[/quote'] Yeps. Fruens 3-mobil har oplevet samme problem tidligere i dag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2010 Det er godt at vide, bare lige sådan så man ikke kaster en velfungerende telefon ind i væggen når den nu åbenbart ikke fejler noget... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Khil 10 Anmeld indhold Besvaret November 5, 2010 Operatørskift over grænsen Hej, har lige købt min iphone fra 3.dk. Et problem er at hver gang jeg krydser grænsen skal jeg manuelt skifte operatør fra 3.dk til 3.se og omvendt. Andre der oplever det samme? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
newport 10 Anmeld indhold Besvaret November 5, 2010 Hej, har lige købt min iphone fra 3.dk. Et problem er at hver gang jeg krydser grænsen skal jeg manuelt skifte operatør fra 3.dk til 3.se og omvendt. Andre der oplever det samme? det burde den finde ud af selv - gå ind i en 3 forrretning i DK og klag Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret November 5, 2010 det burde den finde ud af selv - gå ind i en 3 forrretning i DK og klag Ja eller endnu bedre, sæt den til automatisk at finde operatører Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Khil 10 Anmeld indhold Besvaret November 5, 2010 Den er sat til automatisk at finde netværk men d virker ikke. Må klage til 3. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret November 5, 2010 Den er sat til automatisk at finde netværk men d virker ikke. Må klage til 3. God fornøjelse! Husk en kopi af købeloven, når de for tredje gang vil sende din telefon ind med samme fejl ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Heidi 10 Anmeld indhold Besvaret November 5, 2010 Som udgangspunkt har sælger kun et rep. forsøg :) med mindre det er et særligt besværligt problem. Godtag aldrig mere end et rep forsøg på samme fejl. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Khil 10 Anmeld indhold Besvaret November 8, 2010 Så har jeg været en tur forbi en 3 butik. Forhandleren fortalte at det var helt normalt at skifte over manuelt når man gik fra dk til se og omvendt. Det kan telefonen åbenbart ikke finde ud af selv. Er der nogle der kan bekræfte eller afkræfte det? Lyder lidt bøvlet men nu boede han selv i Sverige. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret November 8, 2010 Så har jeg været en tur forbi en 3 butik. Forhandleren fortalte at det var helt normalt at skifte over manuelt når man gik fra dk til se og omvendt. Det kan telefonen åbenbart ikke finde ud af selv. Er der nogle der kan bekræfte eller afkræfte det? Lyder lidt bøvlet men nu boede han selv i Sverige. Arh, det er vist en and... Mine telefoner kan sku sagtens finde ud af det, og hører heller ikke nogen af dem jeg kender brokke sig over det... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret November 8, 2010 iPhone 4 skifter automatisk - det samme gør de tidligere modeller. Har du prøvet - bare for at være 100% sikker - at gendanne den helt med standard indstillingerne og se om det hjælper? Out-of-the-box skifter den automatisk. Du kan altid tage en backup af den inden så du ikke mister noget. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 8, 2010 P.t. er jeg på en gammel N95 8GB, og den skifter fint (når ellers verificeringen fungerer....*grrr*) To andre Nokia'er jeg har brugt de sidste fire år har også fint skiftet over broen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret November 8, 2010 Både min 3g min 3gs og nu min Iphone 4 har ingen problemer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 8, 2010 Både min 3g min 3gs og nu min Iphone 4 har ingen problemer.Har du overvejet om du har et misbrugs-problem? ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites