Jump to content
Peter

Ingen 3 dækning på dansk Iphone fra 3 i Malmø..??

Recommended Posts

Hej - et hurtigt spørgsmål.. Min kone har en en dansk 3 mobil (Iphone), og siden den danske del af 3's netværk var nede for nogle dage siden har hendes telefon ikke kunne finde det svenske 3 netværk - indtil nedbrudet har hendes telefon automatisk gået over på det svenske net..men det sker pt. ikke (har genstartet den indtil flere gange) er det nogen, som kan fortælle mig hvordan vi retter fejlen..?? pt. står hendes Iphone bare og søger efter netværk....og søger...og søger..:sick: Med venlig hilsen Peter

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er nok hendes iphone, den er gal med. Jeg har også 3 og det har virket hele tiden...eller virket og virket jeg har meget dårlig dækning på adressen, så jeg kan kun bruge telefonen i ét rum i hele huset! Men sådan har den været hele tiden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Efter det famøse nedbrud måtte jeg ind og bede min iphone at søge automatisk efter udbyder, da den af en eller grund havde valgt 3 Danmark som default udbyder og så var den tilbage til auto roaming

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

mystisk mystisk...her til morgen virker telefonen igen..den har fundet 3 (tre)'s netværk som normalt. Jeg tror dog at jeg under Iphone indstillinger Generelt-netværk har slået 'Data-roaming' fra...mener den var slået til før..men kan ikke huske det.'Mobildata' er slået til. Under Operatør står den til 'Automatisk' så det er vel korrekt nu..?? Med hensyn general dækning er fruens mobil helt okey. Min telefon (en kedelig Nokia e72) har tit problemer med dækning hjemmefra. Jeg mister ofte opkald hvis jeg arbejder hjemmefra...specielt når det er fra min chef..;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogen af jer der stadig oplever udfald hos 3? Herhjemme i husstanden er alle mobiler pludseligt begyndt at opføre sig underligt. Samtidig! Så ud fra det, kan man måske udelukke at det er telefonerne i sig selv der skulle være problemet. Får tit beskeden: "Inaktivt SIM". Nogen der oplever det samme?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

troede at konens Iphone var okey - men nej...vi har lige været en tur i Berlin og da vi ramte Tyskland stod hendes telefon bare og søgte efter net... jeg gik så ind og lavede en 'reset network' settings og så kom der fint en lidt med diverse netværk frem...da vi så kom tilbage til DK/SE var der igen det samme problem med manglende netværk. Jeg har desværre ikke haft tid til at vente på en ledig 3 mand/dame, så jeg havde tænkt mig at lave en reset af hele telefonen...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nogen af jer der stadig oplever udfald hos 3? Herhjemme i husstanden er alle mobiler pludseligt begyndt at opføre sig underligt. Samtidig! Så ud fra det' date=' kan man måske udelukke at det er telefonerne i sig selv der skulle være problemet. Får tit beskeden: "Inaktivt SIM". Nogen der oplever det samme?[/quote'] Yeps. Fruens 3-mobil har oplevet samme problem tidligere i dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Operatørskift over grænsen Hej, har lige købt min iphone fra 3.dk. Et problem er at hver gang jeg krydser grænsen skal jeg manuelt skifte operatør fra 3.dk til 3.se og omvendt. Andre der oplever det samme?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej, har lige købt min iphone fra 3.dk. Et problem er at hver gang jeg krydser grænsen skal jeg manuelt skifte operatør fra 3.dk til 3.se og omvendt. Andre der oplever det samme?
det burde den finde ud af selv - gå ind i en 3 forrretning i DK og klag

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har jeg været en tur forbi en 3 butik. Forhandleren fortalte at det var helt normalt at skifte over manuelt når man gik fra dk til se og omvendt. Det kan telefonen åbenbart ikke finde ud af selv. Er der nogle der kan bekræfte eller afkræfte det? Lyder lidt bøvlet men nu boede han selv i Sverige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så har jeg været en tur forbi en 3 butik. Forhandleren fortalte at det var helt normalt at skifte over manuelt når man gik fra dk til se og omvendt. Det kan telefonen åbenbart ikke finde ud af selv. Er der nogle der kan bekræfte eller afkræfte det? Lyder lidt bøvlet men nu boede han selv i Sverige.
Arh, det er vist en and... Mine telefoner kan sku sagtens finde ud af det, og hører heller ikke nogen af dem jeg kender brokke sig over det...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

iPhone 4 skifter automatisk - det samme gør de tidligere modeller. Har du prøvet - bare for at være 100% sikker - at gendanne den helt med standard indstillingerne og se om det hjælper? Out-of-the-box skifter den automatisk. Du kan altid tage en backup af den inden så du ikke mister noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

P.t. er jeg på en gammel N95 8GB, og den skifter fint (når ellers verificeringen fungerer....*grrr*) To andre Nokia'er jeg har brugt de sidste fire år har også fint skiftet over broen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites