Jump to content
Martin_M

Anbefaling af tømrer

Recommended Posts

Jeg har i den sidste uges tid fået skiftet vinduer af en dygtig og pålidelig tømrer, og tænkte at I andre også skulle have hans kontaktoplysninger. Men først en kort anmeldelse Alt startede med en mailkorrespondance og alt blev besvaret hurtigt. Herefter et besøg for at han kunne komme med et tilbud på opgaven. Dette kom i løbet af en uge. Herefter blev alle aftaler holdt, og han tog sig af opmåling af vinduer, mens jeg bestilte dem. Efterfølgende er blev vinduerne monteret, samt lister på indersiden incl. fugning. Det tog 1 uge i alt at montere 17 vinduer og lave lister osv. Mht ydersiden, hvor han ikke kan lave alu indækninger, har han på min foranledning indhentet 3 tilbud, så jeg selv kunne vælge. Under hele processen har der hver dag været ryddet op og støvsuget. Prisen er også aldeles overkommelig. Sidst men ikke mindst, så er Jonas en superflink gut der kan sit kram :thumbup: Her er hans kontaktdetaljer: Jonas Kroon 076-8679930 jonaskroon@snickarekroon.se Hils ham gerne fra Martin på Gullbackegatan.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder jo dejligt.. Men jeg kunne godt tänke mig at du havde skrevet en pris.. alting står jo selvfölgelig i relief til antal vinduer, störrelser, besvärlighed osv. Men sådan så man får en ide. vi har haft en ude, som ikke skal göre det, men det er ikke pga. prisen, og de skulle have noget der lignede 2500kr pr. vindue alt inklusive(inden ROT).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan lige tilføje at han estimerede en max pris, men kørte på timer... så det var ikke fastpris, men jeg havde et maxbeløb det kunne blive... Har ikke fået regningen endnu, men har var her 5 dage som han estimerede i starten (og det incl. lidt ekstraopgaver vi fandt på undervejs)...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites