sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret November 2, 2010 øhh. ja viste jeg ikke man skulle ahve. har du så også spillet til mig :-) ellers må internettet lige i brug. :-) Det er som sådan ikke spillet du skal have, men adgangen til Battle.Net... Det er det du kan få med et af vores guest pass... Med det i hånden kan du bare downloade spillet fra Blizzards hjemmeside... Skal jeg tage et med til dig? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret November 3, 2010 Det er som sådan ikke spillet du skal have, men adgangen til Battle.Net... Det er det du kan få med et af vores guest pass... Med det i hånden kan du bare downloade spillet fra Blizzards hjemmeside... Skal jeg tage et med til dig? ja ville da være super.. :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret November 3, 2010 ja ville da være super.. :-) Da jeg ikke skal være med (hahah menace), så må du gerne låne min skive, hvis bare du bruger din "egen" gæstekode Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret November 3, 2010 ja ville da være super.. :-) Du har hermed reserveret 1 :) Og der er nu 1 yderligere tilbage hvis andre skulle være interesserede... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Frakkel 10 Anmeld indhold Besvaret November 3, 2010 Jeg tror jeg allerede tidligere i tråden også gjorde udtryk for at have muligehed for at låne en kode. Jeg håber på at Menace fangede det! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret November 3, 2010 Jeg tager også mine Guest Pass Keys (2 stk) med. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret November 3, 2010 Jeg skal op og lave musikvideo søndag så jeg bliver ikke hele natten :-) Jeg har både PS3 og wii hvis det skulle være der var lyst til det ??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret November 4, 2010 Da jeg ikke skal være med (hahah menace)' date=' så må du gerne låne min skive, hvis bare du bruger din "egen" gæstekode[/quote'] Selv tak, det var så lidt. Det skal du slet ikke tænke mere på Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret November 4, 2010 hvad siger folk evt til lidt COD-4 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret November 4, 2010 Selv tak, det var så lidt. Det skal du slet ikke tænke mere på Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret November 4, 2010 hvad siger folk evt til lidt COD-4 OK med mig. Skal bare lige ud at købe det først (men gør det kun, hvis der er en generel stemning for at spille det i SC-pauserne :) ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret November 4, 2010 nu skal det jo ikke tage overhånd det der SC :-) hehe.. Jeg kan tage spillet med hvis det er.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret November 4, 2010 kan jeg så måske ikke.. kan ikke lige finde ud af om det er multiplayer.. ser på der Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret November 5, 2010 Vi spillede et shooterspil til sidste lan som fungerede fint på alles maskiner som var multiplayer, kan ikke lige huske hvad det hedder.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret November 5, 2010 Vi spillede et shooterspil til sidste lan som fungerede fint på alles maskiner som var multiplayer' date=' kan ikke lige huske hvad det hedder....[/quote'] Det var Call of Duty 4 - Modern warfare Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret November 5, 2010 og det er det jeg har på min mac :-) så tag endelig det spil med. :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret November 5, 2010 Det var Call of Duty 4 - Modern warfare Jeg kan se, det kan hentes via Steam: http://store.steampowered.com/app/7940/ Top dollar - så slipper jeg for at suse ned i en butik og lede (måske forgæves) på hylderne. Ses i morgen. Frakkel og jeg ankommer kl. 11:43 ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret November 5, 2010 Jeg kan se' date=' det kan hentes via Steam: [url']http://store.steampowered.com/app/7940/ Top dollar - så slipper jeg for at suse ned i en butik og lede (måske forgæves) på hylderne. Ses i morgen. Frakkel og jeg ankommer kl. 11:43 ;) så er jeg der 11:42:59 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret November 5, 2010 Jeg kan se' date=' det kan hentes via Steam: [url']http://store.steampowered.com/app/7940/ Top dollar - så slipper jeg for at suse ned i en butik og lede (måske forgæves) på hylderne. Ses i morgen. Frakkel og jeg ankommer kl. 11:43 ;) Man kan også bare få det fra os andre.... ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret November 5, 2010 Og jeg er der formentlig et sted mellem 10 og 10.30... Men DABP må desværre melde afbud, han ligger med snuden i vejret i disse dage... Men det betyder jo bare at SC2 bliver lidt mere fair end sidst når han ikke er der ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret November 5, 2010 du kan godt regne med at jeg er et nemt offer i den kamp :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret November 5, 2010 du kan godt regne med at jeg er et nemt offer i den kamp :-) det er vi andre også :-) kommer ved 12 tiden..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret November 8, 2010 weeeheee.. Igen igen.. Jeg er klar, det var rigtig hyggeligt :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret November 8, 2010 Yes, må tilslutte mig Det var fedt igen at få klø og dele klø ud :-) Og rigtigt fedt sted du har bananas til vores lan-klub :laugh: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Frakkel 10 Anmeld indhold Besvaret November 8, 2010 Jeps, det var sjovt at spille lidt SC2. Mangler dog stadig en del øvelse! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites