Jump to content
bananas

Øresunds LAN November 2010

Recommended Posts

Du var også talt med ;)
arh :)
Og hvis lolikken melder sig skal vi nok være 9 (så bliver vi 8.... hehe)
:laugh: :laugh: Og hvis bananas melder sig som vært, stemmer jeg afgjort for, at han ingen udgifter skal have, når vi bestiller mad/drikke. :th2: Jeg lægger også meget gerne hus til, men det kræver, at jeg sender kone og børn væk hjemmefra. :scared: Gode idéer modtages med kyshånd. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad med at lave noget mad selv ? Kommer selvfølgelig an på om bananas vil have at vi bruger noget køkkenhardware til det :-) jeg har dog fuld forståelse hvis bananas helst ønsker at vi bestiller udefra, det er bare et tilbud Jeg tænkte på 350-500 grams entrecote (eller lignende kød) lavet sousvide-style (55 grader i 6-8 timer vakuumpakket i elektronisk vandbad, på den professionelle måde) med noget bagekartoffel, det kan ikke blive mere end 100 kr. pr. mand. (inkl betaling for mad til værten) jeg står gerne for madlavningen, men ikke alene for opvasken ;-) Jeg tager selvfølgelig mit sousvide sæt med, hvis der er stemning, det er vist ikke normaludrustning i et køkken ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Mit køkkenudstyr er til for at blive brugt - så jeg synes at det lyder som en glimrende idé, hvis vi selv kan finde ud af at lave noget mad. Vi kunne jo (på dagen) starte med at sende en delegation ned til Ica Maxi for at indkøbe det nødvendige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis det skal være sousvide, så er det lettest at købe noget før da det skal vakuumpakkes (jeg har en vakuumpakker hjemme) og lægges i vandbadet en 5-8 timer (kommer an på tykkelsen) Man kan bruge hvilket som helst kød som man ønsker, vil dog sige at oksekød er at foretrække Hvis man ikke har prøvet det, så er det en gastronomisk oplevelse :-) http://en.wikipedia.org/wiki/Sous-vide Men... vi kan selvfølgelig altid bare købe et eller andet i ica, kommer an på hvad der er stemning for

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det ville være helt perfekt med 8 da SC2 kan "fyldes" op til 8 jo.... det er en opfordring :-) Og hvis lolikken melder sig skal vi nok være 9 (så bliver vi 8.... hehe)
Er der stadig plads, så er jeg også med på idéen. Vh, Lars.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvis det skal være sousvide, så er det lettest at købe noget før da det skal vakuumpakkes (jeg har en vakuumpakker hjemme) og lægges i vandbadet en 5-8 timer (kommer an på tykkelsen) Man kan bruge hvilket som helst kød som man ønsker, vil dog sige at oksekød er at foretrække Hvis man ikke har prøvet det, så er det en gastronomisk oplevelse :-) http://en.wikipedia.org/wiki/Sous-vide
Jeg er helt klart stemt for en entrecote a la sousvide style. :th2: Når jeg selv smider en oksesteak på stegepanden, forvandles den normalt til en skosål - med mindre heldet virkeligt er på min side. :flov:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja' date=' jeg vil bestemt tro, der stadig er plads. bananas, starter du en ny tråd inkl. tilmeldinger i vanlig stil? ;)[/quote'] Også denne gang må jeg tilmelde DABP på hans vegne... Han er i Sharm-El-Sheik i disse dage, så medmindre en af hajerne napper ham vil han gerne deltage :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er ikke fordi jeg er helt demotiveret af Menace :tongue2: Jeg kunne godt have lyst til at være med igen. Men min kalender for januar/februar er ikke faldet på plads endnu. Så hvis jeg kan få en plads ved måske-bordet lige over Lolliken, så skal jeg give konkret svar, når datoen og min kalender ligger fast. :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Starcraft 2 på battlenet eller elgiganten (tror jeg det er billigst) 299 på elgiganten.dk (kampagnepris inkl porto til dansk adresse) 389 sek på elgiganten.se (318 DK inkl porto til svensk adresse) ? (mener det er 350 kr) på battlenet, der får man kun en kode og mulighed for at hente spillet utallige gange På battlenet får du en key som er gyldig i en fysisk butik får du mediet, pakken og 2 gæstepas der virker i 7 timers spilletid online til evt. venner

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

så bliver det butik. humm kan ikke se om elgigantens spil også viker på mac, har jo spillet, men mangler en kode. men hvis deres spil også virker på mac er det jo perfekt. de har den også her. dog meget dyere http://store.apple.com/dk/product/H2372Z/A/StarCraft-II-Wings-of-Liberty?mco=MTY3ODQ5OTY og så står der ikke noget om at der er gæstepass med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
så bliver det butik. humm kan ikke se om elgigantens spil også viker på mac, har jo spillet, men mangler en kode. men hvis deres spil også virker på mac er det jo perfekt. de har den også her. dog meget dyere http://store.apple.com/dk/product/H2372Z/A/StarCraft-II-Wings-of-Liberty?mco=MTY3ODQ5OTY og så står der ikke noget om at der er gæstepass med.
Men det du har behov for er selve koden Dvs. at du kan købe spillet i en fysisk/internet butik og derefter taste koden ind på battlenet.net (uanset hvor du har købt den henne, kan du altid suge spillet fra battlenet igen så længe du har en kode) Mener du installerede fra en cd sidst da?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Men det du har behov for er selve koden Dvs. at du kan købe spillet i en fysisk/internet butik og derefter taste koden ind på battlenet.net (uanset hvor du har købt den henne, kan du altid suge spillet fra battlenet igen så længe du har en kode) Mener du installerede fra en cd sidst da?
jo installert fra dannermares cd mener jeg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites