Jump to content
bananas

Øresunds LAN November 2010

Recommended Posts

yeps' date=' superfed lørdag. lad det blive en fast kvartals-tradition ;)[/quote'] Det lyder som en plan... Så må vi håbe der kommer andre til som også har faciliteterne til at huse de 6-8 mand som har deltaget de sidste par gange... Vi kan jo ikke forvente at Klaus stiller op hver gang ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det lyder som en plan... Så må vi håbe der kommer andre til som også har faciliteterne til at huse de 6-8 mand som har deltaget de sidste par gange... Vi kan jo ikke forvente at Klaus stiller op hver gang ;)
Men helt klart et fedt sted at holde LAN ;-) God netforbindelse, god plads, ligger godt og ingen børn :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Folks Ja beklager jeg har været lidt under radaren her på det sidste. Det er jo ikke 'let' når man pludselig skal tage 37,5 timer ud af en hverdagsuge efter at have været studerende i evigheder, og stadig prøve at holde alle andre aktiviteter på 'højt blus' =) Faktisk er det eneste computer jeg har spillet siden sidste missede LAN været Assassins Creed 2 en aften med Frakkelen ... Hvad spillede I ud over SC2? Jeg kom i øvrigt til at tænke på spillet Battlefield Heroes (http://www.battlefieldheroes.com/en/) Gratis, spas og perfekt til en gang uforpligtende LAN. De skulle følge op med et Battlefield Play4Free også. /Den skandaløse Lollik

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
yeps' date=' superfed lørdag. lad det blive en fast kvartals-tradition ;)[/quote'] Hvis det skal blive en fast kvartalstradition, må vi jo hellere så småt i gang med at tænke på en omgang igen :D Hvad siger folk til at finde i dato på den anden side af nytår, i Januar måned? (inden da er der nok alligevel ikke mange af os der kan) Vi skal jo holde vores evner udi SC2 vedlige, især da der jo er kommet en halv officiel release på næste udgave (Heart of the Swarm) i Q3 2011 ;) Derudover er GT5 jo rent faktisk udkommet denne gang hvorfor der er en reel mulighed for at det lykkedes at få det spillet (i modsætning til de andre gange)...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er for øvrigt lykkedes mig at finde Carmageddon 3: TDR 2000 i gemmerne - og tænk engang, det lod sig installere under Windows 7 og afvikles også uden problemer. thumbsup.gif Nu vil jeg jo normalt ikke opfordre til ulovligheder, men fordi spillet er oldgammelt og ikke længere kan købes på normal vis, synes jeg, vi skal prøve at installere fra min originale installations-CD, så vi kan sidde og spille det næste gang, hvis nogen er friske. Apropos tudsegamle spil: Der var en anden, der nævnte Atomic Bomberman... dette har jeg også liggende et sted, men har endnu ikke kunne finde CD'en.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det er for øvrigt lykkedes mig at finde Carmageddon 3: TDR 2000 i gemmerne - og tænk engang' date=' det lod sig installere under Windows 7 og afvikles også uden problemer. [img']http://sentinel.dk/images/smiley/thumbsup.gif Nu vil jeg jo normalt ikke opfordre til ulovligheder, men fordi spillet er oldgammelt og ikke længere kan købes på normal vis, synes jeg, vi skal prøve at installere fra min originale installations-CD, så vi kan sidde og spille det næste gang, hvis nogen er friske. Apropos tudsegamle spil: Der var en anden, der nævnte Atomic Bomberman... dette har jeg også liggende et sted, men har endnu ikke kunne finde CD'en.
Det lyder satme som en plan :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg er klar! :D Her et lille sammendrag fra den sidste match ved seneste arrangement (haha, ja jeg kedede mig forrige weekend, så tiden skulle gå med et eller andet ;)) XiTSzALjsDc Edit: Nedslagtningen indledes ved 4:45 ;)
Jeg skal vist lige hjem og finde nogle af mine replays, en af dem er specielt sjove hvor I bliver taget på sengen med et cannon rush :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites