bananas 14 Anmeld indhold Skrevet October 18, 2010 Ny tråd til at holde styr på , hvem som kommer: Skriv Jer på her i denne tråd hvis I vil være med - alle der har tilmeldt sig er velkomne. Dog kan det blive nødvendigt at lukke for flere tilmeldinger, hvis vi bliver flere end der kan være (praktisk gøgl ved flere end 12, ultimativt max= 20). Først til Mølle princippet gælder. Tid: Lørdag d. 6. november fra klokken 10 til ud på natten. Det er naturligvis tilladt kun at være der noget af tiden. Sted: Västra Hamnen nær Scaniabadet (jeg sender en pm med eksakt navn og adresse til dem som tilmelder sig og ikke har været der før) Parkering: Det er muligt midlertidigt at læsse af foran indgangen. Derefter er den nærmeste p-plads Scaniabadets parkering, som styres af p-malmø. 70 kr. for et døgns parkering. Bekræftede deltagere: Bananas dannemare Menace sup3rior Frakkel DABP Don A Kommer formentlig: Lolliken "Mistænkt" for at være interesseret i at deltage. Bekræft venligst Tomcat Praktiske detaljer: Strømstik: her er svensk standard, og ikke dansk! Danske 3-bens stik går ikke ind i kontakterne. Medbring PC/bærbar/skærm + nødvendige strømkabler + en stikdåse + mindst 1 netværkskabel (her også WLAN men...) Drikkevarer: Medbring selv eller sats på at købe i nærmeste kiosk (100m) eller ICA Maxi (800m, åbent 8-22) Mad: Det finder vi ud af. Spil: Finder vi ud af - men i hvert fald noget Starcraft 2 Switch: Er der 2 stykker som vil tage en switch med? gerne en gigabitversion. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2010 Jeg slæber en 16 ports Gigabit switch med :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2010 Jeg slæber en 16 ports Gigabit switch med :)Hvis i kommer til at mangle den sidste' date=' så har jeg også en i kan låne. Desværre må jeg [i']igen undlade at deltage, da real arbejds-life spænder ben i den eksakte weekend. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2010 Mindre undskyldninger, mere gaming ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2010 Mindre undskyldninger' date=' mere gaming ;-)[/quote']Gerne...*piv-piv* ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2010 Jeg vil gerne opgraderes til 'likely to appear' ;) Har en aftale dagen før, men en sober af slagen. Plus jeg krydser fingre for at jeg dagene op til LAN'et _IKKE_ skal være vidne til en der bliver påkørt af bus eller at hunden skal få en ny voldsom sygdom. Geninstallationen skulle jo være i orden ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2010 Jeg kommer :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2010 Håber lidt at Dannemare må blive længere ude end til kl 22 :laugh::th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2010 Håber lidt at Dannemare må blive længere uden end til kl 22 :laugh::th2: Haha :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2010 jaja! denne gang skal jeg nok blive, til jeg dratter omkuld ud på natten. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2010 Kommer formentlig: Lolliken "Mistænkt" for at være interesseret i at deltage. Bekræft venligst Rene Tomcat larsk Hvad siger de mistænkte et al.? :) Friske!? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mickiii 10 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2010 Hurtigt spørgsmål - hvad spilles der? - Jeg har nu været uden gaming computer i et par år, og med kun en MBP, så bliver det ikke til meget. MEN forhåbentlig ankommer der en iMac ved min dør i løbet af denne uge :). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2010 Der spilles vel primært Starcraft 2 som også kører på Mac... Så det kunne jo dårligt passe bedre ;) Og det kører udemærket, selv på min 4 år gamle stationære derhjemme... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2010 Hvad siger de mistænkte et al.? :) Friske!? LarsK havde faktisk givet besked - men jeg har været så hængt op at jeg ikke har nået at opdatere før nu. Men vi mangler stadigvæk udmeldinger fra de andre. Er der nogen af de tilmeldte, som mangler adressen? - send mig i så fald en pm. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2010 LarsK havde faktisk givet besked - men jeg har været så hængt op at jeg ikke har nået at opdatere før nu. Men vi mangler stadigvæk udmeldinger fra de andre. Er der nogen af de tilmeldte, som mangler adressen? - send mig i så fald en pm. Der mangler lige en enkelt til 4v4 :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2010 Der mangler lige en enkelt til 4v4 :D Oh ja, det ville være perfekt med 8 mand. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2010 bemærk at vi har gæstekoder til starcraft så man ikke behøver købe det, hvis man alligevel kun har påtænkt sig at spille det, denne ene gang Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2010 LarsK havde faktisk givet besked - men jeg har været så hængt op at jeg ikke har nået at opdatere før nu. Betyder det at larsk ikke kommer ? Synes jeg selvfølgelig er ærgeligt, jeg mangler et easybait-kill :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2010 er der nogen spil der med sikkerhed kan siges der skal spilles?? for køre jo mac og skal lige finde de spil eller finde på noget windows halløj, hvilke jeg helst vil undgå. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2010 Betyder det at larsk ikke kommer ? Synes jeg selvfølgelig er ærgeligt, jeg mangler et easybait-kill :-) Desværre ja - han har meldt fra - på høflig vis ganske vist :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2010 er der nogen spil der med sikkerhed kan siges der skal spilles?? for køre jo mac og skal lige finde de spil eller finde på noget windows halløj' date=' hvilke jeg helst vil undgå.[/quote'] Starcraft II er 100% sikker. Deruover ved jeg ikke rigtigt.... Hvad siger I andre? Hvad blev der ellers spillet sidst? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Frakkel 10 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2010 bemærk at vi har gæstekoder til starcraft så man ikke behøver købe det' date=' hvis man alligevel kun har påtænkt sig at spille det, denne ene gang[/quote'] Det vil jeg gerne benytte mig af! Jeg har sat mit forbrug ned til minimum indtil jeg er job afklaret. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret November 2, 2010 er der nogen spil der med sikkerhed kan siges der skal spilles?? for køre jo mac og skal lige finde de spil eller finde på noget windows halløj' date=' hvilke jeg helst vil undgå.[/quote'] Starcraft 2 funker fint på MAC :) Sig til hvis du skal have et guest pass til spillet, så napper jeg et med til dig... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene 10 Anmeld indhold Besvaret November 2, 2010 Hov har først set dette nu. Kunne ellers være fint med en gang spil igen, men jeg kan desværre ikke på lørdag så jeg tager en gang på bænken til næste gang. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret November 2, 2010 øhh. ja viste jeg ikke man skulle ahve. har du så også spillet til mig :-) ellers må internettet lige i brug. :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites