Jump to content
bananas

Øresunds LAN November 2010

Recommended Posts

Ny tråd til at holde styr på , hvem som kommer: Skriv Jer på her i denne tråd hvis I vil være med - alle der har tilmeldt sig er velkomne. Dog kan det blive nødvendigt at lukke for flere tilmeldinger, hvis vi bliver flere end der kan være (praktisk gøgl ved flere end 12, ultimativt max= 20). Først til Mølle princippet gælder. Tid: Lørdag d. 6. november fra klokken 10 til ud på natten. Det er naturligvis tilladt kun at være der noget af tiden. Sted: Västra Hamnen nær Scaniabadet (jeg sender en pm med eksakt navn og adresse til dem som tilmelder sig og ikke har været der før) Parkering: Det er muligt midlertidigt at læsse af foran indgangen. Derefter er den nærmeste p-plads Scaniabadets parkering, som styres af p-malmø. 70 kr. for et døgns parkering. Bekræftede deltagere: Bananas dannemare Menace sup3rior Frakkel DABP Don A Kommer formentlig: Lolliken "Mistænkt" for at være interesseret i at deltage. Bekræft venligst Tomcat Praktiske detaljer: Strømstik: her er svensk standard, og ikke dansk! Danske 3-bens stik går ikke ind i kontakterne. Medbring PC/bærbar/skærm + nødvendige strømkabler + en stikdåse + mindst 1 netværkskabel (her også WLAN men...) Drikkevarer: Medbring selv eller sats på at købe i nærmeste kiosk (100m) eller ICA Maxi (800m, åbent 8-22) Mad: Det finder vi ud af. Spil: Finder vi ud af - men i hvert fald noget Starcraft 2 Switch: Er der 2 stykker som vil tage en switch med? gerne en gigabitversion.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg slæber en 16 ports Gigabit switch med :)
Hvis i kommer til at mangle den sidste' date=' så har jeg også en i kan låne. Desværre må jeg [i']igen undlade at deltage, da real arbejds-life spænder ben i den eksakte weekend.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil gerne opgraderes til 'likely to appear' ;) Har en aftale dagen før, men en sober af slagen. Plus jeg krydser fingre for at jeg dagene op til LAN'et _IKKE_ skal være vidne til en der bliver påkørt af bus eller at hunden skal få en ny voldsom sygdom. Geninstallationen skulle jo være i orden ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvad siger de mistænkte et al.? :) Friske!?
LarsK havde faktisk givet besked - men jeg har været så hængt op at jeg ikke har nået at opdatere før nu. Men vi mangler stadigvæk udmeldinger fra de andre. Er der nogen af de tilmeldte, som mangler adressen? - send mig i så fald en pm.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LarsK havde faktisk givet besked - men jeg har været så hængt op at jeg ikke har nået at opdatere før nu. Men vi mangler stadigvæk udmeldinger fra de andre. Er der nogen af de tilmeldte, som mangler adressen? - send mig i så fald en pm.
Der mangler lige en enkelt til 4v4 :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LarsK havde faktisk givet besked - men jeg har været så hængt op at jeg ikke har nået at opdatere før nu.
Betyder det at larsk ikke kommer ? Synes jeg selvfølgelig er ærgeligt, jeg mangler et easybait-kill :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
er der nogen spil der med sikkerhed kan siges der skal spilles?? for køre jo mac og skal lige finde de spil eller finde på noget windows halløj' date=' hvilke jeg helst vil undgå.[/quote'] Starcraft II er 100% sikker. Deruover ved jeg ikke rigtigt.... Hvad siger I andre? Hvad blev der ellers spillet sidst?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
bemærk at vi har gæstekoder til starcraft så man ikke behøver købe det' date=' hvis man alligevel kun har påtænkt sig at spille det, denne ene gang[/quote'] Det vil jeg gerne benytte mig af! Jeg har sat mit forbrug ned til minimum indtil jeg er job afklaret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
er der nogen spil der med sikkerhed kan siges der skal spilles?? for køre jo mac og skal lige finde de spil eller finde på noget windows halløj' date=' hvilke jeg helst vil undgå.[/quote'] Starcraft 2 funker fint på MAC :) Sig til hvis du skal have et guest pass til spillet, så napper jeg et med til dig...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites