Jump to content
skipperarm

På skadestue i Malmö

Recommended Posts

Har været en tur på skadestuen med min frue da hun havde fået et glasskår i hånden, det tog så lidt over 3 timer og de gjorde ikke noget ved det da det selv skulle komme ud. Efter et par dage fik vi så en regning på 300 kr. for den lille tur, sidder bare med en flad fornemmelse 300 kr. for ingenting... men det er vel bare sådan det er i Sverige eller hva´? Go dag!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Til gengæld betaler man max. SEK 900 på et år uanset antal besøg!
og hvis man nærlæser de vedhæftninger der er til f.eks ovenstående link.. vil man kunne se det ikke er helt rigtigt det du siger.. Influensavaccin för vissa riskgrupper Influensavaccin ges avgiftsfritt till vissa riskgrupper: • personer som under året fyller 65 år eller är äldre • personer med hjärtsvikt eller med nedsatt lungfunktion, eller annan allvarlig sjukdom efter remiss från läkare. OBS!!! En patient som inte tillhör någon av riskgrupperna betalar vaccina-tionen enligt den ordinarie taxan. Vaccinationsavgiften får inte noteras i högkostnadskortet och frikort ger inte rätt till avgiftsfri vaccination. ------ Avgift: Gynekologisk cellprovskontroll 140:-. Mammografi 140:-. Avgiften får inte räknas med i högkostnadsskyddet. osv. osv.. helt ærligt...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Efter et par dage fik vi så en regning på 300 kr. for den lille tur, sidder bare med en flad fornemmelse 300 kr. for ingenting... men det er vel bare sådan det er i Sverige eller hva´?
Hvad er det egentlig du brokker dig over? At du ikke synes du har fået noget for dine skattepenge?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
80:- per dag för att ligga på sjukhus. Min mamma blev jätteförvånad när hun fick reda på att man inte betalade exta för detta i Danmark.
men til gengæld betaler du for 3 biler og får kun 1... et sted skal de jo hente de 80:- :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Har været en tur på skadestuen med min frue da hun havde fået et glasskår i hånden' date=' det tog så lidt over 3 timer og de gjorde ikke noget ved det da det selv skulle komme ud. Go dag![/quote'] Gjorde jeg sådan set også, da du ikke skriver noget om udgifter til medicin, vaccinationer m.v., så jeg gik automatisk ud fra at du mente skadestue/lægebesøget...............

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
80:- per dag för att ligga på sjukhus. Min mamma blev jätteförvånad när hun fick reda på att man inte betalade exta för detta i Danmark.
Men som med så meget andet, kan man jo bare tegne sin sygeforsikring så den dækker sygehusophold :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites