Basse 10 Anmeld indhold Skrevet October 14, 2010 Er der nogle herinde der har gode erfaringer på området ? - skal bruge en opvarmet garage/plads til at opbevare min Porsche for vinteren. Jeg har oprettet mig på MKB fastigheter, og søger der - men kunne være nogle havde gode erfaringer med området/garager som var gode og sikre. Jeg skal bruge garagen hurtigst muligt, da vinterbilen er indkøbt - så Porschen står bare og fryser uden for :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret October 14, 2010 Shurgard har noget bilopbevaring der er opvarmet, overvåget og der er 3 låse på inden man kommer ind til bilerne, der dog står samlet på 3 sal. Shurgard på Lundavägen: Adress Lundavägen 70 212 25 MALMÖ Tel. nr. +46 40 22 00 01 første måned er vist 1 kr, hvorefter det koster 600-800 sek så vidt jeg kan huske fra en som opbevarer sin bil der Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Breznew 10 Anmeld indhold Besvaret October 14, 2010 hvorfor skal den være opvarmet? er det ikke kun fordi gamle mænd ikke vil ligge på et koldt garage gulv og skrue på sin sommerbil? :) det er efter min mening mere vigtigt at fugtigheden er den rette.. og så uden salt i luften (altså for meget af det) men sådan en porsche består vel mest i hel galvanisering og alu.. vel ikke så meget der ruster der? :) til de priser er det lige før man skulle købe nabohuset og indrette det til eksklusivt "bil opbevaring" om vinteren og sommerstue i de sidste 4 måneder... :)) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret October 14, 2010 Skal skam ikke skrue på min bil - det er jo en porsche - er lavet så det holder :D Med opvarmet, så sikre man sig bare at der ikke kommer frost ind - vi snakker ikke om 25 grader varmt jo. det er nok nærmere mellem 10-15 grader. Og ja, Porschen er helgalvaniseret og nogle af delene er aluminium :-) Har forhørt mig hos Shurgaard nu, og afventer. Dog er prisen i overkanten, syns jeg. Det kan man finde billigere hos MKB - men fordelen er at det er reel opbevaring hos shurgaard, dvs. ikke en almindelig p-kælder hvor folk kører ind og ud med deres biler mange gange om dagen, og dermed kan give lyssky folk adgang til p-kælderen uden gyldig portkode etc etc. Det kan godt vise sig at være en fordel i det lange løb - skal dog bruge adgang til strøm-stik også, så der kan komme en vedligeholdelseslader på batteriet, mens den står stille i 5-6 måneder. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret October 15, 2010 Husk nu at fylde godt med luft i dækkene og en gang imellem skubbe bilen lidt frem / tilbage så dækkene ikke bliver flade! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Breznew 10 Anmeld indhold Besvaret October 15, 2010 Husk nu at fylde godt med luft i dækkene og en gang imellem skubbe bilen lidt frem / tilbage så dækkene ikke bliver flade! nemlig.. eller nemmere, skrue hjulene af :) og én gang om måneden lige starte motoren op, så olie filmen kommer tilbage på motordelene i blokken.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret October 15, 2010 Flere tips her: http://www.sunddebat.com/showthread.php?t=18304 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret October 15, 2010 En mulighed kunne være den p-kælder som ligger under pladsen på hjørnet af branteviksgatan/östra farmvägen... Holder selv der til 250 SEK om måneden... Den ejes af Brf. Torbjörn som også administrerer pladserne dernede... Og hvad jeg kan se af så burde det være muligt, der er ihvertfald en del pladser som ikke bliver brugt... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret October 15, 2010 Har fået en plads hos Shurgaard :-) Tak til alle for råd og tips :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
PJKB 10 Anmeld indhold Besvaret October 17, 2010 Jeg havde en spritny (6 mdr gl.) 997S og den holdt bare i carport vinteren over og jeg rullede lige 5-10km 4-5 gange om vinteren. Ingen problemer i dette og forhörte mig hos min lokale Porsche Mekaniker som sagde det var helt fint og på ingen måder sled på bilen!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bomand 10 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2011 Hej Basse -- jeg har samme problem, og samme bil, hvordan fungerer det hos Shurgaard? Tak, Bomand Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2011 Hej Basse -- jeg har samme problem' date=' og samme bil, hvordan fungerer det hos Shurgaard? Tak, Bomand[/quote'] Det fungerer helt perfekt, man kan komme og gå som man vil - og der er plads til lige at rulle bilen ud, så den kan stå med motoren tændt lidt. Indtil videre ingen anke, andet end prisen - 625 kr. om måneden. Er skrevet op til en anden plads, men det er ved at være lige meget hehe. 2 måneder tilbage, så kommer bilen alligevel på asfalt. Og god service, de er super flinke dernede. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites