gika1234 10 Anmeld indhold Skrevet October 13, 2010 Hej :) Jeg vil rigtigt gerne have lagt plastgulv i køkken (10 kvm) og gang (6½ kvm) samt sat paneler/kantlister op (de gamle er taget ned). Er der nogen, som har tid til at hjælpe mig til en venlig pris ? Send meget gerne en PM. Fortsat god aften til alle :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret October 13, 2010 Må man spørge hvorfor plast? Eller skal det bare ligges løst? Hej :) Jeg vil rigtigt gerne have lagt plastgulv i køkken (10 kvm) og gang (6½ kvm) samt sat paneler/kantlister op (de gamle er taget ned). Er der nogen, som har tid til at hjælpe mig til en venlig pris ? Send meget gerne en PM. Fortsat god aften til alle :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret October 13, 2010 plastgulv ! hvad er det? vinyl eller ? Laminatgulv er billigt (for det meste billigere en vinyl), slidstærkt, let at ligge og træ-agtigt :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
gika1234 10 Anmeld indhold Besvaret October 14, 2010 Hej og tak for jeres svar. Uha, er de svenske plastgolv det samme som vinyl ? Jeg ved det faktisk ikke. Gulvet er købt hos Matthuset og de kalder det plastgolv. Jeg tror måske, at det er blødere end vinyl - men jeg er ikke sikker. Det er en blød, tyk og lækker kvalitet. Jeg havde laminatgulv i min tidligere lejlighed - men har nu lyst til noget blødere at gå på og har derfor købt plastgolvet. Så vidt jeg ved (og jeg kan bestemt tage fejl) - så skal gulvet bare ligges oven på det eksisterende uden tape, lim, underlag eller andet. Man ruller det ud og skærer det til ved væggene og sætter paneler/lister op. Jeg vil bare være sindsyg dårlig til at skære det til - jeg kan ikke engang klippe lige i et stykke papir. Ps. Jeg googlede det lige og fandt en meget detaljeret vejledning og i følge den ligger man plastgulvet direkte oven på det eksisterende gulv uden noget - dog skal der anvendes tape ved sammenføjninger. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
gika1234 10 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2010 Er der nogen, som har lyst/tid/mulighed for at hjælpe ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites