hpn 10 Anmeld indhold Skrevet October 12, 2010 Hvad körer I med? og hvorfor? Det siges, at priserne steg sidste vinter pga den ekstreme kulde, men at det ikke er sandsynligt, at det vil gentage sig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret October 12, 2010 Jo, hvis det bliver koldt igen En eller anden meterolog lovede forleden den koldeste vinter i 400 år - men sådan er der jo så mange, der lover så meget... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret October 12, 2010 Rörlig i år også - fordi jeg ikke har råd til en fastpris aftale efter sidste vinters rip-off ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 12, 2010 50% rörlig, 50% fast hos Skånska Energi. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret October 12, 2010 Spotpris ved rörligt pris er nogenlunde samme takst hos el-selskaberne, men hold øje med påslags-taksten, for her er der forskel, og her kan der nok spares nogle penge ved at sammenligne selskaber. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret October 12, 2010 Jeg har et påslag på 9,12 öre/kWh som påslag på Nordpools spotpris inklusive avgift för elcertifikat. Ingen årsavgift. Det er hos Tranås Energi via Kundkraft. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret October 12, 2010 Det siges' date=' at priserne steg sidste vinter pga den ekstreme kulde, men at det ikke er sandsynligt, at det vil gentage sig.[/quote'] http://www.e24.se/pengar24/din-ekonomi/el-och-varme/elradgivare-spar-prischock-i-vinter_2358965.e24 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret October 12, 2010 Jeg valgte faktisk at binde min el-pris i et år for et par måneder siden. Gennemsnits prisen pr. kWh set over det seneste år (med rørligt) var for mig højere, end hvad den faste endte op på. Det skulle nemlig ikke undre mig om pludseligt nogle af atomreaktorerne ikke bliver startet op som de ellers skal under vintertiden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret October 12, 2010 http://www.e24.se/pengar24/din-ekonomi/el-och-varme/elradgivare-spar-prischock-i-vinter_2358965.e24 Great Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret October 12, 2010 så må vi jo slukke for varmen eller noget Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret October 12, 2010 Jeg valgte faktisk at binde min el-pris i et år for et par måneder siden. Gennemsnits prisen pr. kWh set over det seneste år (med rørligt) var for mig højere, end hvad den faste endte op på. Det skulle nemlig ikke undre mig om pludseligt nogle af atomreaktorerne ikke bliver startet op som de ellers skal under vintertiden. Ja jeg har lige bundet min 1 år fra idag, ellers kan det godt blive en RIGTIG dyr vinter. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret October 13, 2010 @Hvorfor?? vil dog også nævne at jeg har ændret min fra rørlig (54,81 øre/kwh) til fast (54,90 øre/kwh) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret October 13, 2010 vil dog også nævne at jeg har ændret min fra rørlig (54' date='81 øre/kwh) til fast (54,90 øre/kwh)[/quote'] Ditto her. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret October 13, 2010 Skiftede til 3 års fastpris pr. 1/1-10 til 47,8 inkl påslag, certifikat og alt det der pis. Allerede en uge efter kunne jeg se at det var en god idé :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret October 13, 2010 Har også ændret min rörlige til fast pris hos Lunds Energi (54,50 öre/kWh). Så kan vinteren bare komme an... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites