Signe L Jensen 10 Anmeld indhold Skrevet October 8, 2010 Jeg kan forstå, at man først kan få passet sit barn i Sverige, når barnet er fyldt 1 år. Nogen der kender til, hvis man ønsker barnet passet inden det fyldte 1 år? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
leon 0 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2010 Sort Så er det en sort svensk dagplejer du skal finde, eller vælge en dansk institution. Held og lykke Mvh Leon Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret October 9, 2010 Så er det en sort svensk dagplejer du skal finde, eller vælge en dansk institution. Held og lykke Mvh Leon[/QUOT Hehe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
leon 0 Anmeld indhold Besvaret October 9, 2010 Intet ondt ment med mit indlæg, vi var selv i samme situation vi manglede dog "kun" 14dage vi gik simpelthen rundt og spurgte folk og fandt tilsidst en muslimsk kvinde fra Bulgarien, som vi stolede på. Hun er så blevet en rigtig god ven i dag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jenny 10 Anmeld indhold Besvaret October 9, 2010 Du kan hitta barnflickor / dagmammor på grannar.se ! Lycka till! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret October 9, 2010 Som jeg har forstået skattereglerne, skal man ikke deklarere noget hvis man har betalt mindre end 9999,- for børnepasning om året, så det behøver jo ikke være sort... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites