zoy80 10 Anmeld indhold Skrevet October 6, 2010 Hej Jeg leder efter et lift fra Kbh til Malmø fredag d. 8. oktober efter frokost, med hensyn til tidspunkt er jeg meget fleksibel. (Vi er to personer):) På forhånd mange tak Jonas Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
zoy80 10 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2010 Er der virkelig ikke nogen som køre fra KBH til Malmø Syd i dag? Mod en symbolsk betaling fra to fattige studernede... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2010 Er der virkelig ikke nogen som køre fra KBH til Malmø Syd i dag? Mod en symbolsk betaling fra to fattige studernede... Der er både tog og bus Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2010 Er der virkelig ikke nogen som køre fra KBH til Malmø Syd i dag? Mod en symbolsk betaling fra to fattige studernede...Måske hvis du havde postet i "Samkørsel", så havde der været bid? Bare en tanke :) (Emnet er nu flyttet til nævnte kategori) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
zoy80 10 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2010 søger samkørsel fra kbh centrum og omegen til Malmö i dag 08-10 Hej, søger samkørsel fra kbh centrum og omegn til Malmö i dag 08-10, er fleksible omkring tiden... Mange tak Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dk-se-borger 10 Anmeld indhold Besvaret October 9, 2010 Jeg ville gerne have kørt jer, mod en symbolst betaling, men ser først jeres indlæg nu. Hvis I eller andre vil køres over broen morgen (fra malmö til kbh) eller aften (fra kbh til malmö), er I velkomne til at skrive en besked til mig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites