nicolaj zwick 10 Anmeld indhold Skrevet October 4, 2010 hey jeg er flyttet tilbage til dk... men har stadig min bil hvor skal de svenske nummerplader afleveres henne? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nicolaj zwick 10 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2010 kom nu lige lidt ind i kampen fellos;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ufolu 10 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2010 Fik du de danske plader på din bil i stedet for? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2010 hey jeg er flyttet tilbage til dk... men har stadig min bil hvor skal de svenske nummerplader afleveres henne? www.transportstyrelsen.se/sv/Vag/Fordon/Export-och-tillfallig-registrering/Export-av-fordon Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nicolaj zwick 10 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2010 nej jeg har ikke råd til afgiften lige nu så jeg har bare afstilt den Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites