Jump to content
Marraffay

Forsikrings spørgsmål

Recommended Posts

På min sidste ferie var jeg så uheldig at blive overrasket af en "mini-tsunami", altså en bølge større end de normale bølger på det tidspunkt, og altså ingenting farligt ved denne. Og da jeg sad på verandaen på hotellet som faktisk lå PÅ stranden, blev jeg selvfølgelig drivvåd. Det samme gjorde mit kamera, mobil og mp3 afspiller. Jeg har ikke mulighed for at fremvise kvitteringer på de pågældende ejendele, da de er lidt ældre af dato, og jeg forklarer dette til min forsikring. De vil ikke lytte og jeg kan ikke få erstattet mit tab. Kan det være rigtigt at hvis man ikke kan bevise ejerskab over en given ting, så har man ikke ret til erstatning?? Det virker bare underligt, især fordi at jeg tidligere har oplevet indbrud i en parkeret bil hvorpå der blev stjålet GPS og andet godt, der dækkede forsikringen da. Og jeg har rejse og indbosforsikring hos samme selskab? Har jeg krav på erstatning eller er det bare surt for mig?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites