Ufolu 10 Anmeld indhold Skrevet September 28, 2010 Hej Jeg har fået et PlusGiro som skal betales. De eneste oplysninger der står på det er: Til PlusGirokonto 1x2x21-2 og Kundnummer 839x273. Men jeg mangler OCR-nummer/meddelande. Hvordan skal jeg så indbetale penge via min netBank? Der står tekst: Medelanden til betalningsmottagaren kan inte lämnas på denna blankett. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2010 Mon ikke det er nemmere bare at kontakte firmaet og spørge dem? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
gika1234 10 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2010 Står der ikke et langt nummer allernederst på girokortet ? Det er OCR-numret. Eller kan man i min netbank vælge meddelelse istedet for OCR og så taste dit kundenr - så skulle det være ok Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2010 i nogle tilfælde er det ens cpr. nr. der er ocr. nr.... men ville nok lige høre firmaet ad, så du er sikker på de får pengene :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2010 Hvis der ikke er noget OCR-nummer, så skriver man sit kundenummer, fakturanummer, personnummer eller lignende. Det plejer at stå på girokortet, hvad man skal gøre. Jeg har betalt masser af girokort, som ikke havde OCR-nummer, og pengene er gået fint igennem alligevel... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites