larsk 14 Anmeld indhold Skrevet September 27, 2010 Andre der har prøvet at tilmelde sig skandiamäklarnas reklamefremstød. Indtast dine boligoplysninger, og de vil give dig en vurdering inden for 1 dag? Jeg fik en reklame med bankens nyhedsmail, og prøvede. Fik en kvittering på indtastningen og har stadig ikke hørt fra dem, nu 14 dage efter. Virkelig en ejendomsmægler kæde man vil bruge og anbefale efter dette *NOT* Utroligt så ringe nogle svenske firmaer styrer deres reklamefremstød. De opnår mere badwill og negativ opmærksomhed på denne måde, selvom der sikkert er mange som FÅR den lovede vurdering. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret September 27, 2010 SBAB har en online "Värdeguide", hvis det har interesse. http://kampanj.sbab.se/vardeguiden/?page=start Den var vist list for flink ved min lejlighed - omkring en halv til en hel million for meget. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret September 27, 2010 Takker, den har jeg prøvet. Og det er ikke fordi jeg konkret skal bruge vurderingen til noget, men det er mit indtryk at huspriserne i mit helt nære område er stigende, og så bliver man jo nysgerrig. Og en gratis og automatiseret vurdering er jo nok til at stille den interesse. Man undrer sig bare over hvor ringe styr de så har på deres egne processer. Og dermed kommer til at udstille sig sig som uprofessionelle ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites