thn 0 Anmeld indhold Skrevet September 25, 2010 Hej Så er det igen blevet tid til indkøb af en pose Royal Canin Exigent 35/30 10kg. Sidste gang gav jeg 629SEK hos akvariepiraten på Nobelvägen Nogen forslag om dette kan købes billigere andre steder? Mvh Dennis Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Flemming Rasmussen 10 Anmeld indhold Besvaret September 25, 2010 du må desværre vente til Royal Canin laver deres rabat service de har nogle gange. Dyrehandlerne skal sælge diverse royal canin produkter til de specifikke priser tror de er ens i hele norden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret September 25, 2010 Der ligger en i Jägersro, hvor man får en gratis, hvis man har købt 10 poser... Men ved ikke om det gælder kattefoder også.. Det er nu ikke fordi det bliver så meget billigere, men kender ikke lige til andet :).. Dog kan jeg ikke helt forstå du giver så meget alligevel, vi giver 600 sek for 12 kg. racehundefoder.. Og det er i arken zoo på svågertorp.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2010 Du må vel klippe kuponer som alle andre prisbevidste forbrugere i Sverige. De forskellige butikker udsender jo næsten hver uge en tilbudsavis, hvor der som regel er tilbud på Royal Canin, IAMS og andre dyre mærker. Grizzly, Arken Zoo, m.fl. Noget helt andet er, at tv-programmet Rabatten i foråret havde en veterinær fra Landbohøjskolen (det hedder vist noget nyt og fancy nu) til at undersøge de forskellige tørkostprodukter til hunde og der konkluderede, at det billigste produkt faktisk var fuldt ud lige så godt som det dyreste, når det var til en fuldvoksen hund. Så man skal ikke stole blindt på de mange anprisninger på de dyre mærker. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2010 Der ligger en i Jägersro' date=' hvor man får en gratis, hvis man har købt 10 poser... [/quote'] 110kg er nok lige i overkanten til en lille 4 kgs kat Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2010 Du kan også tilmelde dig med din e-mail-adresse, så får du tilsendt reklamerne elektronisk. Eller gå ind på butikkernes hjemmeside og tjekke deres aktuelle tilbud. Fx her: http://grizzlybutiken.se/erbjudanden/september Tilsvarende gælder Arken Zoo, My One, m.fl. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2010 Tak! har du lign. link til de andre butikker? Jeg kan ikke rigtig finde nogle kataloger på hverken Arken Zoo eller My One Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2010 Nej, altså, du køber jo en pose af gangen... og når du så engang er nået til den 10. pose, så får du en gratis.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2010 Arken Zoo findes her: http://www.arkenzoo.se/tidning/default.asp?sbid=2764 My One er tilsyneladende ved at lave deres hjemmeside om. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kira 10 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2010 Du kan bestille i Tyskland, Belgien, Frankrig på www.zooplus.de /.be/.co.uk Jeg får leveret i DK der koster det 4 euro med levering fra belgien eller frankrig - 7 euro fra tyskland og 9 pund fra england. Jeg sparer en hel del ved at bestille der og få leveret i DK - leveringstiden er typisk 2 dage. Prisen kan godt svinge lidt alt efter hvor man køber. http://www.zooplus.de/ask?query=Royal+Canin+Exigent+&num=20 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret September 27, 2010 Du kan bestille i Tyskland' date=' Belgien, Frankrig på [url']www.zooplus.de /.be/.co.uk Jeg får leveret i DK der koster det 4 euro med levering fra belgien eller frankrig - 7 euro fra tyskland og 9 pund fra england. Jeg sparer en hel del ved at bestille der og få leveret i DK - leveringstiden er typisk 2 dage. Prisen kan godt svinge lidt alt efter hvor man køber. http://www.zooplus.de/ask?query=Royal+Canin+Exigent+&num=20 Se nu sker der noget :-) Købte faktisk også foder til skildpadderne i Tyskland sidste gang til 1/4 af prisen Tak for tippet Edit: Det ser ud til at UK er billigst. Helt ned til 38£ men til gengæld lidt dyrere i fragt. Nogen der vil samkøbe og dele fragtenomkostningerne? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kira 10 Anmeld indhold Besvaret September 27, 2010 Jeg har lige bestilt - skal bestille igen om ca 1 måned, men ved ikek om det er for sent for dig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret September 27, 2010 Jo det er det desværre. Regner med at bestille onsdag formiddag Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kira 10 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2010 Ok - men til en anden gang kan du bare høre om jeg skal bestille, så kan vi bestille sammen. Andre kan også henvende sig, hvis de skulle have lyst til det Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2010 Ser i dagens udgave af Lokaltidningen, at ZOOAB ( www.zooab.se ) giver 50 kr. rabat på 1,5-4 kg og 100 kr. rabat på 6-20 kg Royal Canin hunde- og kattefoder t.o.m. 30. okt. 2010 (rabatkoderne hedder PH129 og PKT150). Hvis nogen kan bruge det til noget ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites